Gå til innhold

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 snur etter DLC-drama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paradox er blitt ganske ekstreme når det gjelder å pushe betalte DLCer av ymse kvalitet. Det er ikke første gang de prøver seg og ikke første gang de snur etter at spillere setter ned foten, men det virker som de har en svært forbrukerfiendtlig policy helt fra toppen. 

Skrevet
Tenker dette er på Paradox' kappe ja. Tviler på at hverken The Chinese Room eller White Wolf var skyldige i å pushe DLC fra dag én, men det er helt i tråd med hvordan Paradox har operert de siste årene. Flott at de snudde, nå er det bare å glede seg!
Skrevet
Toreador, etterfylt av Lasombra er 2 av favorittklanene mine, hørte at de ikke opprinnelig var en del av Chinese Rooms planer, så ble veldig glad når jeg hørte jeg kunne spille dem gjennom DLC'en. Enda gladere når jeg hører at de blir lagt til grunnspillet. Kjøper Deluxe utgaven uansett
Skrevet
neutral22 skrev (På 22.9.2025 den 18.53):

Toreador, etterfylt av Lasombra er 2 av favorittklanene mine, hørte at de ikke opprinnelig var en del av Chinese Rooms planer, så ble veldig glad når jeg hørte jeg kunne spille dem gjennom DLC'en. Enda gladere når jeg hører at de blir lagt til grunnspillet. Kjøper Deluxe utgaven uansett

Samme her. Gledes til spillet, og jeg har venta siden 2004 på dette.

Ser det remakes fan-versjon av redemption også, super nostalgisk. Håper bare dette er en suksess, så v:tm blir laget mer av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...