Spillredaksjonen Skrevet 23. august Skrevet 23. august Populært skytespill får oppfølger basert på Vietnamkrigen Les hele saken på Gamer.no»
herzeleid Skrevet 23. august Skrevet 23. august Som et apropos er dette samme skifte som ‘Red Orchestra gjorde for nærmere ti år siden. Håper det blir bra, for Hell let loose er blitt et temmelig bra spill det ikke finnes så mange konkurenter til. For øvrig alltid rart når jeg leser at team17, som jeg bare forbinder med worms, gir ut denne typen spill 1
Gunfreak Skrevet 24. august Skrevet 24. august 22 hours ago, herzeleid said: Som et apropos er dette samme skifte som ‘Red Orchestra gjorde for nærmere ti år siden. Håper det blir bra, for Hell let loose er blitt et temmelig bra spill det ikke finnes så mange konkurenter til. For øvrig alltid rart når jeg leser at team17, som jeg bare forbinder med worms, gir ut denne typen spill Enig. Worns hopper inn i skallen min også. Ellers virker det jo lovende mee Vietnam, Rising Storm 2 er kanskje favoritt MP scooteren noensinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå