Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 03:50 Skrevet torsdag kl 03:50 Bioshock 4-utvikleren kutter stillinger – henter inn Diablo-sjefen for å redde spillet Les hele saken på Gamer.no»
Uzen_ Skrevet torsdag kl 04:32 Skrevet torsdag kl 04:32 Are you afraid of god? No, but I'm afraid of you Absolut en av spill seriene som har gitt meg mest gåsehud. Håper de kan redde det inn, lover vel ikke kjempe bra 1
Seal Skrevet torsdag kl 06:11 Skrevet torsdag kl 06:11 Blir litt bekymret, og har ikke store forventninger, også fordi det virker langt unna. Syns de snart kan avsløre settingen, det er jeg mest spent på. Har nok mer troa på Judas, da jeg føler Ken Levine var viktigste faktor bak suksessen til de Bioshock og Infinite. Men stille der også dessverre...
SENOJS Skrevet torsdag kl 08:44 Skrevet torsdag kl 08:44 Rod Ferguson har jo ødelagt alt han har vært borti. Dette kommer til å skremme enda flere vekk fra det spillet. Det er en grunn til at han fikk sparken.
MrLuni Skrevet torsdag kl 16:30 Skrevet torsdag kl 16:30 Dette ga ikke meg noe håp for å si det sånn.
Sersjant SEGA Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Seal skrev: Blir litt bekymret, og har ikke store forventninger, også fordi det virker langt unna. Syns de snart kan avsløre settingen, det er jeg mest spent på. Har nok mer troa på Judas, da jeg føler Ken Levine var viktigste faktor bak suksessen til de Bioshock og Infinite. Men stille der også dessverre... spill blir annonsert alt for tidlig imo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå