Spillredaksjonen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Anmeldelse: Shadow Labyrinth Eit interessant konsept kan ikkje redde dette spelet frå å drukne blant konkurrentane. Les hele saken på Gamer.no»
ABNOR Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi er da alle enige om at glorete skins og goodybags ikke hører hjemme. Vi ønsker realistisk krigføring. Det med taktikk og strategi for hvilken klasse du velger om du vil være sniper og snike deg rundt ligge i buskene så er det foreløpig vanskelig. Skal du være god sniper her må du ha aimbot, for så raskt går det. Hvis 2042 var slomo, så er dette motsatt. Jeg tror de hadde imponert mer om satset på modern warfare i et miljø som bf1 og bfv. Litt flere gadgets. Her skyter man før man ser rundt hjørnet, og enten så treffer man eller så har man avslørt seg selv. Og det er grenser for hvor mange ganger "spawn, run, kill, die, repeat" er i lengden. Man ender opp med å løpe de samme veiene, til de samme (få) skjulestedene og motstanderen lærer hvor den skal skyte først for å ikke bli overrasket. Kartene kunne vært noe større slik at vi fikk 5-10 veier å velge mellom. Jeg har spilt beta ganske mye, men begynner å gå lei. Og klarer fortsatt ikke å styre et helikopter med mus.
Feenyx Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Dere kunne jo hatt med at hele dette spillet ble inspirert av den ene episoden av Secret Level. Synes det er pussig at det ikke er nevnt
ABNOR Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden ABNOR skrev: Vi er da alle enige om at glorete skins og goodybags ikke hører hjemme. Vi ønsker realistisk krigføring. Det med taktikk og strategi for hvilken klasse du velger om du vil være sniper og snike deg rundt ligge i buskene så er det foreløpig vanskelig. Skal du være god sniper her må du ha aimbot, for så raskt går det. Hvis 2042 var slomo, så er dette motsatt. Jeg tror de hadde imponert mer om satset på modern warfare i et miljø som bf1 og bfv. Litt flere gadgets. Her skyter man før man ser rundt hjørnet, og enten så treffer man eller så har man avslørt seg selv. Og det er grenser for hvor mange ganger "spawn, run, kill, die, repeat" er i lengden. Man ender opp med å løpe de samme veiene, til de samme (få) skjulestedene og motstanderen lærer hvor den skal skyte først for å ikke bli overrasket. Kartene kunne vært noe større slik at vi fikk 5-10 veier å velge mellom. Jeg har spilt beta ganske mye, men begynner å gå lei. Og klarer fortsatt ikke å styre et helikopter med mus. Dette var feil tråd, skulle til BF6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå