Gå til innhold

EA konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et problem da min 15 år gamle EA konto er registrert med en epost adresse jeg ikke har tilgang på lengre.Og ikke mulig å logge inn på konto med brukernavn og passord da jeg får beskjed om at pga sikkerhet så må det da sendes en verify epost…..som jeg allså ikke får tilgang til.Prøvd å sende epost til EA support men de svarer ikke og ser at andre også sier at supporten dems er elendig.Noen forslag til hva jeg kan gjøre eller prøve….bortsett fra å lage ny EA konto som er siste utvei? (Spiller kun på PS5 og litt Series X hvis det har noe å si)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er uansett avhengig av å få svar frå EA for å få tilgang. Spørsmålet er om du har registrert andre opplysningar på kontoen slik at EA får verifisert at du er den rettmessige eigaren av kontoen til tross for manglande epost tilgang. Det skal tross alt ikkje være berre å ringe EA og oppgi ein konto som du vil ha tilgang på.

• Liker 1
Skrevet (endret)
The Avatar skrev (1 time siden):

Du er uansett avhengig av å få svar frå EA for å få tilgang. Spørsmålet er om du har registrert andre opplysningar på kontoen slik at EA får verifisert at du er den rettmessige eigaren av kontoen til tross for manglande epost tilgang. Det skal tross alt ikkje være berre å ringe EA og oppgi ein konto som du vil ha tilgang på.

Jeg har en del info…EA ID navn,registrert epost og dato+år når kontoen ble laget.Kan også opplyse hvilke spill som er spilt i det siste osv.Men problemet er å få svar fra dem….ikke funnet noe live chat heller.

Edit: hjelper vel ikke å lage ny EA konto heller da min PSN konto osv er linket til gammel EA konto…..blir konflikt.

Endret av Blu-Boss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...