Svein M Skrevet søndag kl 08:51 Skrevet søndag kl 08:51 (endret) Om du har lite mosjon så vil jeg anbefale litt aktivitet. F.eks gå en liten gå tur. Og gjøre noen styrke øvelser hjemme, f.eks noen knebøy uten vekter. Ca 10 minutter per dag. Endret søndag kl 08:52 av Svein M
Selfuniverse Skrevet søndag kl 13:24 Skrevet søndag kl 13:24 On 8/3/2025 at 5:32 PM, Guest f6a7f...8ad said: Jeg lurer på om det kanskje kan være hjertet mitt som er blitt dårlig. Det høres ikke bra ut. Jeg håper det ikke har noe med det å gjøre. Kan du huske noe som kan ha skjedd som gjorde at du tror det kan ha noe med hjertet å gjøre? Hva gjorde du før når du var frisk? Du nevner at du har tatt tester og sikkert snakket med leger... Sier de at det ikke er noe med hjertet? Hvis de mener det, så er det mange andre muligheter til hvorfor en person føler seg utmattet. Har du sjekket stoffskifte? Jeg har ikke peiling på hva som kan være din situasjon, så jeg bare gir deg noe god informasjon under her som du kan se på slik at du kan avgjøre selv. Jeg kunne gjettet på noe, men ser ikke hensikten. Håper du kan ha nytte av dette: 5 vanlige årsaker til utmattelse. (engelsk) Og denne videoen:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå