Gå til innhold

Nero finner ikke brenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg dvd brenner til jul, det er en LITEON 4x brenner. For å brenne ut vanlige cder og dvder med vanlige data var planen å bruke nero , så jeg installerte nero 6 ultra edition. Problemet er at nero finner ikke brenneren.

Det jeg ikke skjønner er at program som dvd decrypter og dvd xcopy xpress som begge brukes til å brenne dvd filmer finner brenneren og det fungerer helt perfekt.

HJELP!!! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort spørsmål.

Er Nero versjonen du bruker levert sammen med DVD brenneren? Vet at mange Nero versjoner som leveres med brennere ikke fungerer med andre enheter..

Skrevet

skal straks sjekke nero support... til info så var ikke neroen levert med brenneren og jeg har testa eldre versjoner av nero. Fikk en feilmelding om noe aspi feil eller noe i den duren en gang :roll:

Skrevet
Fikk en feilmelding om noe aspi feil eller noe i den duren en gang :roll:

ASPI driver

The latest Nero Driver (for Windows NT/2000/XP)

Usage: Please copy this file in the Nero folder. This new version solves the problem in not finding any CD-Drive after installation of Virtual CD.

Skrevet
Du må ha Nero 6 for å kunne brenne DVD'r. Det er ingen DVD-funksjon i Nero 5.5. Det sa hvertfall en kompis som skaffa seg DVD-brenner.

Som eg sa over så har eg 5,5 med ein nec 1300 a. Ingen problem her. 1,09 Firmware

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...