Gå til innhold

Flere katogorier for kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sanver flere katogorier her for oss damer her inne 

som for eks ufrivillig barnløs, oss tester i mellom,og en katogori med diskusjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løsninga for det er vel å komme seg ut blant folk, ikke å sette seg ved en skjerm? Barn kommer faktisk ikke med storken.

Dessuten kan du vel allerede poste slikt under "Helse, samliv og kjærlighet".

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
BadCat skrev (2 minutter siden):

Løsninga for det er vel å komme seg ut blant folk, ikke å sette seg ved en skjerm? Barn kommer faktisk ikke med storken.

Dessuten kan du vel allerede poste slikt under "Helse, samliv og kjærlighet".

Lite frekk eller? Jeg må da fo lov til å komme med forslag til kategori uten å få det slengt i tryne. Altså jeg er gift å har nettopp hatt en utskrapning siden vi har mista 😭

Jeg fikk en link fra admin for og komme med forslag til nye kategorier som jeg tror ikke var helt riktig sted å poste 

Skrevet (endret)

Tja, du var ikke så utfyllende i informasjonen. Jo vagere informasjon, desto mer synsing.

Folk er ikke så aktive i de kategoriene som allerede er. Flere kategorier gjør det neppe bedre.

Endret av BadCat
Skrevet
flamethower1234 skrev (1 minutt siden):

Kvinneguiden har flere av de kategoriene du ser etter. 

Ja jeg vet det men orker ikke å være der siden det er en admin som synes det er veldig gøy å plage meg 

Skrevet
BadCat skrev (10 minutter siden):

Tja, du var ikke så utfyllende i informasjonen. Jo vagere informasjon, desto mer synsing.

Folk er ikke så aktive i de kategoriene som allerede er. Flere kategorier gjør det neppe bedre.

Vel det kan man ikke vite å det var en admin som sa at jeg fint kunne komme med forslag på flere kategorier 

• ilpostino endret tittelen til Flere katogorier for kvinner
Skrevet (endret)

Nei, hva vet vel jeg om hva kvinner ønsker av et forum. Tross alt er jeg mann/katt alt etter som.

Jeg beklager. Klar du skal komme med forslag.

Endret av BadCat
Skrevet
BadCat skrev (6 minutter siden):

Nei, hva vet vel jeg om hva kvinner ønsker av et forum. Tross alt er jeg mann/katt alt etter som.

Jeg beklager. Klar du skal komme med forslag.

det jeg mente er jo at man kan ikke vite på forhond hva som blir populært av katogorier eller ikke det gjør ikke jeg heller det 

jeg kommer bare med noen forslag, det betyr heller ikke at jeg tar det som en selvfølge at man bruker mine forslag 

jeg ønsker bare et forum jeg kan føle meg litt mer hjemme, det er nok flere det som savner et forum man kan føle seg mer hjemme som også er lei kg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...