Spillredaksjonen Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Test: Switch 2 – Zelda-serien Det finnest no ingen betre plass å dykke ned i Zelda-universet enn Switch 2. Les hele saken på Gamer.no» 1
erikric Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Utrolig at det Nintendo hoster opp til lansering er oppussing av allerede lanserte spill (som for min del ikke så daterte ut fra før heller). Hva skjedde med nyskaping og innovasjon? Føler spillbransjen har kokt ned til FPS- og oppløsning-wanking. Nå er det vel denslags som selger, så forbukerne kan klandres de og, men det må da være mulig å tekkes blårussen OG samtidig lansere noe som minner om hva Nintendo pleide å være? (Og om det er lansert ting jeg har gått glipp av, så opplys meg gjerne. Jeg uttaler meg basert på inntrykket fra "tabloid"-spillnyhetene.)
Boss-Znakemaster Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Har personlig ønsket meg en Switch Pro i mange år, og skal ikke nekte for at det er nettopp det Switch 2 føles som nå ved lansering. Jeg er blant dem som er veldig glad for å kunne spille spill som Breath of the Wild, Tears of the Kingdom, Link's Awakening og Echoes of Wisdom i 60 bilder i sekundet. Har kost meg litt med Mario Kart World – utrolig gøy – men kjenner samtidig at jeg savner et nytt 3D Mario-spill. Håper Donkey Kong Bananza kan dekke det behovet neste måned. Det eneste jeg kjenner som litt kjedelig etter å ha brukt Steam Deck siden i fjor, er at vi nå må vente på at utviklere oppdaterer spillene sine for å gi oss bedre bildeflyt og oppløsning. Ja, jeg er enig i at det mangler litt nyskapning og innovasjon ved lansering, men jeg ser lyst på det og gleder meg til å høre hva Nintendo har på gang. Inntil videre håper jeg at spill som Metroid Dread, Metroid Prime Remastered, DKC Tropical Freeze, DKC Returns HD, og mange flere – både fra Nintendo og tredjepartsutviklere – får Switch 2-oppdateringer. 1 1
Runis Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Kommer ikke noe nærmere kjøp av Switch 2 med det her iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå