Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Jensen Sleep I vs. Jensen Sleep II, er det verdt prisforskjellen?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått lei AIR Memoryskum samt Basic overmadrassene fra Jysk. Memoryskum ble for fast og voldsom for min smak og behagelighet. Basic var ikke bra og myk nok. Nå vil jeg prøve noe nytt. Jeg har i dag vært å testet Jensen I og II hos Bohus, 160x200, men jeg klarte ikke å merke noe vesentlig forskjeller som rettferdiggjør 2500kr'ish mer i pris for Jensen 2 kontra 1'ern... De føltes veldig lik for min del, selv om Jensen 2 er 1 cm høyere. Begge var dog superbe overmadrasser og noe som passer meg bra. Likte de madrassene veldig.

Hva mener dere? Er det virkelig verdt å gå for Jensen 2 når jeg egentlig ikke merket noe forskjell? Er det noen av dere som har hatt Jensen 1 og 2 som kan dele erfaringer, kanskje?

Sengen jeg har er dog en av de bedre modellene fra Jysk og veldig myk og passende for meg.

Jeg skal også kjøpe overmadrassbeskytter når jet først kjøper en overmadrass. 

Videoannonse
Annonse

Jeg har Jensen Sleep II, og er så langt fornøyd med den. Hadde forvekslet hva som var den faste siden og den myke siden, så her for noen uker siden byttet jeg til det som egentlig er den faste siden, og det var en merkbar forskjell fra den myke siden. Foretrekker helt klart den faste.

Om det er verdt 2500 kr mer enn nr. 1 har jeg ingen forutsetninger for å si. Jeg byttet fra den som fulgte med en ganske rimelig, ca. 8 år gammel seng, og det var en betydelig oppgradering. I utgangspunktet vil jeg tro det er minimal forskjell. Jeg kjøpte Sleep II fordi det kun var den min forhandler hadde på lager, og prisen var bare noen hundrelapper forskjell da jeg kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...