Gå til innhold

Remedy inviterer til testing av sitt neste skytespill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 hours ago, bubba477 said:

Jeg er gammel og likte bare Max Payne 1...

Jeg er også gammel, og jeg er ganske sikker på at jeg har langt flere timer i Death Rally (1996) enn Max Payne. Jeg skal innrømme at de fleste tenker nok på Max Payne når Remedy nevnes.

Jeg likte både MP1 og MP2. MP2 fortsatte den samme noir-settingen og alle de morsomme tv-seriene som man kunne følge med på og Address Unknown fun-house. 

Max Payne 3 skiftet helt setting og stil, og ble utviklet av Rockstar. Alan Wake-spillene og Control traff ikke helt min smak.

Endret av Milarwen
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Milarwen said:

Jeg er også gammel, og jeg er ganske sikker på at jeg har langt flere timer i Death Rally (1996) enn Max Payne. Jeg skal innrømme at de fleste tenker nok på Max Payne når Remedy nevnes.

Jeg likte både MP1 og MP2. MP2 fortsatte den samme noir-settingen og alle de morsomme tv-seriene som man kunne følge med på og Address Unknown fun-house. 

Max Payne 3 skiftet helt setting og stil, og ble utviklet av Rockstar. Alan Wake-spillene og Control traff ikke helt min smak.

Jeg holder meg til at MP 1 har en av de aller aller beste historiene i noe spill, perfekt fortalt gjennom tegenserier og mens du spiller. Ikke verdens dypeste eller mest komplekse historie, men har drit mye atmosfære og perfekt Noir feel.

3eren føles som et helt annet spill bortsett fra skytingen. Den er også fra en tid der utviklere altid ville forstyrre spilleren unødvendig.

Gå gjennom en tilfeldig dør og det kommer en 20 sekunder cutscene som abolsutt ikke var nødvendig. ikke bare det, men om du holder hagla før du går gjennom døra, vil du automatisk ha bytta til pistol når den unødvendige cutscenen er over. 

Og dette skjer hele tiden gjennom hele spillet, er fryktelig irrterende, når spillet fortyrrer deg i spillingen og til med med tvinger deg til å bruke et annet våpen(fordi du blir jo ofte angrepet så fort du går gjennom døra, og det var defor jeg hadde en hagle eller SMG i hånda, men nå må jeg bruke pistol..)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...