Gå til innhold

Rykende fersk trailer fra GTA VI

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zeph skrev (1 time siden):

Hovedspelet synest eg fekk mykje bra, men etter at spelet var gitt ut så kom det lite nytt. Kom vel noko våpen og greier då det vart lansert til PC, men ingen DLC. Mtp. kva dei håver inn på GTAO så forstår eg det godt, men likevel synd.

Det var et fullstendig spill til å starte med ja. Eneste bakdelen var vel at det ikke kom ut på PC med engang der. Uansett så valgte jo rockstar å slutte å utvikle planlagt DLC til enspillerdelen av grunner som beskrives som tullete blant de som faktisk jobbet med det. Men det er jo ingen sjokk siden GTAO gjorde det så bra (økonomisk) som det gjorde. Det var jo og en rekke ting som kom til Online som man måtte ha mods for å få til singelplayer til å starte med og masse mer.

Jeg kunne tenkt meg enten nye eventyre med de originale protagonistene eller nye ala The lost and damned og Ballad of Gay Tony. To knallsterke DLC'er til IV i min bok. Ser man hvordan markedet reagerer på spill nå om dagen så er det jo lov å ha et lite håp på at enspillerdelen får mer kjærlighet i VI enn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikkje gjort meg noko om det vart utsett ein halvår til. Midt på sommaren er ikkje tida då eg vil sitje inne i time etter time med eit nytt spel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...