Gå til innhold

Tips til skjerm 32-34" med USB-C og LAN inngang

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jakt etter en ny skjerm til hovedsaklig kontorarbeid, og tenker å gå for en 34" 1440 100hz skjerm.

Men jeg kunne også tenkt meg at den hadde mulighet for kablet LAN (RJ45). Da faller mange kandidater av lasset.

Noen som har tips til en ok skjerm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se om noen av disse skjermene kan fungere:
https://www.prisjakt.no/c/pc-skjermer?22714=102682&544=25920&direction=asc&r_7044=99-550&r_89=31.8-143&sort=price

Edit 27. april 2025: Man kan ikke stole 100% på filtreringen til Prisjakt, all informasjon for hvert produkt er ikke alltid lagt inn i databasen. F.eks: de første 4 skjermene har USB-C (jeg gjorde en kjapp sjekk hos noen nettbutikker), men da jeg slo på filteret for USB-C fikk jeg bare 2 treff. Så det finnes sikkert andre skjermer "der ute" som også oppfyller dine krav.

Edit 29. mai 2025: Prisjakt har nå fjernet flere valg i "Filteret", bl.a. RJ45 (?22714=102682) og USB-C tilkobling :( Når jeg søkte i april fikk jeg en håndfull treff, men i dag fikk jeg 149 treff!

Endret av backtoback
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Finnes det i det hele tatt? Du vil ikke bare kjøpe en ok skjerm og koble på en USB-C dock i mellom. Gjør det en del lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...