Han-solo12 Skrevet 23. april Skrevet 23. april LampeLars94 skrev: Har de gjort noe mes gameplay eller levellinga? Er det 600 for en graphical update? Ja, dette er en total overhaling. Virker som det har vært grundige her. Jeg har bare testa det i noen timer men er positivt overrasket
Hugo_Hardnuts Skrevet 23. april Skrevet 23. april TheKims skrev (5 timer siden): Får håpe Morrowind får en Remake etterhvert. Oblivion var mitt første Elder Scrolls spill og skulle prøve Morrowind noen år etterpå. Det føltes veldig utdatert ut og combat var helt forferdelig, så gikk vel en 20 minutter før det ble avinstallert igjen. Hadde vært artig om man kunne ha fått prøvd ut en moderne versjon av Morrowind. Det er en gruppe moddere som jobber med "Skywind", en mod til Skyrim som er en remake av Morrowind. Men det er et enormt prosjekt de folkene utelukkende gjør på fritiden, så det tar tid.
raab Skrevet 24. april Skrevet 24. april Spilte et par timer på Xbox Series X. Det er jo gøy å vende tilbake til Cyrodill etter så mange år, har vel strengt tatt ikke spilt Oblivion siden de første månedene etter det kom ut på PC. Grafisk sett er det en fin oppussing, men jeg er skikkelig skuffet over ytelsen på XSX. Mye stuttering og framerate som går opp og ned ute i den åpne verdenen. Ellers er inntrykket at dette er samme gamle Oblivion, med en ansiktsløft og noen små justeringer. Mye her føles utdatert og janky ut fremdeles. Det var gøy nok å teste, men i motsetning til Skyrim som jeg fortsatt vender tilbake til nå og da, var ikke dette allverdens. Tror ikke jeg gidder spille det så mye mer.
Fleskelars Skrevet 25. april Skrevet 25. april 4K er en gummick , bedre å kjøre 2K med alt på full pupp og god frames.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå