Oter Skrevet 17. april Skrevet 17. april ser etter robotstøvsuger,og det er tilbud på div støvsugere nå. har sett meg ut noen,men er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Dreame D10 Plus Gen 2 Dreame L10s Plus Dreame L10s Ultra Gen 2 Roborock Q5 Pro+ Roborock Q8 Max+ Xiaomi X20+ EU ser at roborock q5 kan lekke vann om den blir stående uten og tømmes,noe som mitt heltregulv ikke setter noe pris på. har sett på noen tester med dreame d10 plus gen2 og ultra gen 2,så var forskjellen minnimal,litt bedre sugeevne og litt bedre på mopping
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. april Skrevet 25. april Har Roborock Q5 Pro+ og er greit fornøyd. Ikke hatt problemer med vannlekkasje, tvert i mot synes jeg den er litt vel gjerrig med hvor mye vann den slipper ut når den mopper. Fungerer egentlig mest som en tørrmopp, og det er uansett ekstremt enkelt å koble moppen av og på. Støvsugeren navigerer finner godt frem, får med seg det aller meste av skitt, hår og støv, og det er en bra, enkel app. Enkel å rengjøre også, særlig rullene under, men jeg kunne ønsket at hjørnebørsten ikke var festet med skrue for enda enklere rengjøring av denne. Den bråker veldig når den tømmer, men det er ikke noe stort problem fordi man kan legge inn fast tidspunkt for stillemodus slik at den ikke tømmer hvis man feks kjører rengjøring på natta. Selve støvsugeren er stillegående nok på laveste styrke til at den fint kan kjøre om natta. Den reduserte kraften kan man kompensere ved å programmere den til å kjøre alle steder to eller flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå