BackyardForge Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Hei! Etter mange år uten å bruke DirectConnect, er det noen der som vet om noen skandinaviske hubber, evt om Lysehubben fortsatt går, eller noen erstatning for den?
1Dr.E Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars DirectConnect 😄😄 Det hørtes veldig kjent ut, men jeg måtte bruke en liten stund på å huske hva det var. Tror jeg brukte det (DC++) for rundt 20 år siden, den gang alternativet til å kjøpe dyre CDer var mp3 via torrents. Dette var etter Napster, Bearshare og WinMX vel? Deler folk fortsatt filer over denne protokollen? 1
PaladinNO Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Jeg har heller ikke brukt DC++ på nærmere 20 år. Sist gang var vel rundt 2007. Nå går det i .torrents for min del. @BackyardForge Grunnen til at du ikke får svar kan kanskje være fordi ingen vet. 5 sekunder på Google (dette er fra 3 år siden): 1
BackyardForge Skrevet 22. mars Forfatter Skrevet 22. mars (endret) Tusen takk for svar! Jeg visste ikke engang om diskusjon.no var i bruk lenger. Nye tider, I guess. Jeg fant for det meste russiske og rumenske huber, med flere norske brukere. En veldig fin måte å dele filer på, enkeltes egne biblotek. DC++ lever, så mange gode minner. 20 år har gått, så fort... Edit: https://en.dchublist.org/hub-157.html Endret 22. mars av BackyardForge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå