Adrgha Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai ps5 skrev (39 minutter siden): men FE er definitivt ikke anbefalt. Fordi?
ps5 Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai 5 minutes ago, Adrgha said: Fordi? Temperatur og Coilwhine og null mulighet til å bytte til vannkjøling. Folk klager mye.
Paxville Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai ps5 skrev (18 minutter siden): Du må nesten få med deg min note om vr (som har voldsomt utbytte av nytt og langt raskere minne). Såklart 1
Adrgha Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai ps5 skrev (28 minutter siden): Temperatur og Coilwhine og null mulighet til å bytte til vannkjøling. Folk klager mye. Ja, vi får se. Ikke spesielt bekymra for temperaturer eller viftestøy, men coilwhine er en annen sak. Virker som det er "luck of the draw" også på disse. Proshop har fått inn masse Inno3D til MSRP nå. Har virkelig løsnet den siste uka. 1
Paxville Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Inno3D vs Ventus 3X, ulemper/fordeler ved disse to? Er vel de 2 billigste 5090 å få kjøpt per nå, utenom FE. Endret 9. mai av Paxville
ps5 Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai 5 minutes ago, Paxville said: Inno3D vs Ventus 3X, ulemper/fordeler ved disse to? Er vel de 2 billigste 5090 å få kjøpt per nå, utenom FE. Jeg ville nok prøvd meg på denne selv laveste segment https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-5090-TUF-32GB-GDDR7-RAM-Grafikkort/3331066
Adrgha Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) TUF er nok uslåelig til den prisen, men de har vært helt umulige å få tak i så langt. Veldig spent på hvor mange Proshop får inn i neste uke. Komplett har haugevis av dem, så de finnes jo der ute. Endret 9. mai av Adrgha
ps5 Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai 3 minutes ago, Paxville said: Har det i det hele tatt vært TUF på lager? Komplett har lassevis som de ikke vil selge til deg:
Mala Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Liker faktisk det enkle designet på Inno3d kortet. Ikke noe RGB-dritt (?) Men hva er egentlig konsensus rundt dette ?
Paxville Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Mala skrev (2 timer siden): Liker faktisk det enkle designet på Inno3d kortet. Ikke noe RGB-dritt (?) Men hva er egentlig konsensus rundt dette ? Blir som Ventus kortet, ingen RGB, just plain and simple. Selv synes jeg nok Ventus kortet ser best ut https://www.elkjop.no/product/gaming/pc-komponenter/grafikkort-gpu/msi-geforce-rtx-5090-ventus-3x-oc-32gb-grafikkort/887425 Har funnet noen reddit tråder med folk som er fornøyd med Ventus kortet iallefall, om ikke de aller fleste. Endret 9. mai av Paxville
Erwe Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Paxville skrev (3 timer siden): Inno3D vs Ventus 3X, ulemper/fordeler ved disse to? Er vel de 2 billigste 5090 å få kjøpt per nå, utenom FE. Har ikke Ventus men har Inno3d og viser til min tidligere post. Det var oppe i 89 grader i dual maskinen og da var strømforbruket under 500w mener jeg huske. Endret 9. mai av Erwe 1
simalarion Skrevet 10. mai Forfatter Skrevet 10. mai Første RTX 5090 som Demo, kan jo bli et greit kjøp om man har 10% demo for er jo LC OC versjon: 1
ps5 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Demokort til 43k må sies å være frisk pris. Lurer på hva vipene får i rabatter her..
Erwe Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) ps5 skrev (2 timer siden): Demokort til 43k må sies å være frisk pris. Lurer på hva vipene får i rabatter her.. Under 5% får jeg, så det er bedre å bruke 10% demo rabatten. Endret 10. mai av Erwe
Erwe Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai simalarion skrev (2 timer siden): Første RTX 5090 som Demo, kan jo bli et greit kjøp om man har 10% demo for er jo LC OC versjon: Det er faktisk andre. De hadde et Suprim Liquid mye billigere for noen uker siden.
Mala Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Får 5% på det kortet ja. Men for en LoL pris det er uansett, selv med 10% av som club medlem. 1
josh Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Har hatt et halvt øye på 5090 TUF hos Proshop, som et potensielt alternativ til Gigabyte kortet, for å "spare" noen kroner. Ser i dag at det ikke er snakk om noe storslipp der akkurat, så den er nok bare å se langt etter. 1
Adrgha Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai De har fått 6 nå, men det er akkurat som forventet. Inno3D til 29k eller eller FE til 27k er egentlig eneste reelle alternativ hvis man vil ha "value"-kort nå. Eventuelt MSI Ventus, når Elkjøp får disse inn. 1
ATi9800Pro Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg kan gå god for Inno3D-kortet. Var en av veldig få som klarte å få tak i dette på launch via Proshop. Veldig godt kort til en veldig hyggelig pris 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå