simalarion Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april (endret) Aetius skrev (3 timer siden): kun ett kort som blir varmere enn FE, Minnet blir klart varmest dog å man må da anta at FE også kjører Stock her mens de andre er OC varianter å fortsatt gjør de aller fleste det mye bedre på temps.. ikke så bra med andre ord. Meeen som nevnt det er lite, nett, pent og billig i forhold å som @Peter Johansen skriver med en liten under volt blir det helt fint å bør ikke miste FPS om man holder seg til Stock Clock å tar høyde for at det er målet. Endret 26. april av simalarion
ps5 Skrevet 27. april Skrevet 27. april Lurer på om dette er første korrekt prisede 5090 hos Komplett (samme som elkjøp og proshop)? https://www.komplett.no/product/1319436/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-5090-gaming-oc Lei av jakten på FE og denne kom på 31500 med 10% som ikke var så ille. 13 igjen. 1
simalarion Skrevet 27. april Forfatter Skrevet 27. april (endret) Fristende men tvilen på om jeg for brukt 10% en gang til om jeg nå bruker angrefrist + hvor fornøyd jeg er med Astral OC Versjon jeg har nå gjør nok at jeg trolig lar det være , men viste på forhånd at det var dette som ble slitsomt å se på når det startet å dukke opp mer normale priser på Komplett. Hadde også "bare" sittet igjen med 3700 så ikke all verden å hente på det heller... Endret 27. april av simalarion 1
ps5 Skrevet 27. april Skrevet 27. april (endret) 13 minutes ago, simalarion said: Fristende men tvilen på om jeg for brukt 10% en gang til om jeg nå bruker angrefrist + hvor fornøyd jeg er med Astral OC Versjon jeg har nå gjør nok at jeg trolig lar det være , men viste på forhånd at det var dette som ble slitsomt å se på når det startet å dukke opp mer normale priser på Komplett. Hadde også "bare" sittet igjen med 3700 så ikke all verden å hente på det heller... Det kan raskt være at de 3700 er godt anvendt når disse skal selges. Tipper Astral blir blant de mest lettsolgte, men jeg var nå ikke villig til å strekke meg lenger i pris selv Gleder meg til å teste i morgen. Nesten litt overraskende at disse ikke flyr ut av hyllene hos komplett men mange som deg har kanskje allerede svidd av kupongen. Endret 27. april av ps5 1
simalarion Skrevet 27. april Forfatter Skrevet 27. april (endret) Ja, jeg tror mange (som meg) ikke orket å vente lenger så mulig de fleste har brukt opp sin 10% mulighet. Om man ikke har 10% på Komplett så er dette et bedre alternativ på ProShop: Endret 27. april av simalarion
Adrgha Skrevet 27. april Skrevet 27. april (endret) ps5 skrev (49 minutter siden): Lurer på om dette er første korrekt prisede 5090 hos Komplett (samme som elkjøp og proshop)? https://www.komplett.no/product/1319436/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-5090-gaming-oc Lei av jakten på FE og denne kom på 31500 med 10% som ikke var så ille. 13 igjen. Jeg tror de har satt ned prisen på dette kortet? Mener det kostet en tusenlapp mer sist jeg sjekket. Nå koster det det samme som hos Proshop. Hadde sikkert gjort det samme om jeg fortsatt hadde 10%. Endret 27. april av Adrgha 2
simalarion Skrevet 27. april Forfatter Skrevet 27. april Ble ikke så mye undervolt av dette men scoren ble jo grei: Tar egentlig bare toppene å ligger som regel på 550 W men ser den spiker opp mot 600W i korte periode:
simalarion Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Proshop med en skikkelig MSRP pris i dag, rett under 29 K (6 stk så trolig borte på et øyelokk):
Adrgha Skrevet 28. april Skrevet 28. april Ja, skjønner ikke hvorfor jeg gidder bruke tid på det engang. Nytter ikke når de bare får inn ensifret antall. Borte på 1 ms.
josh Skrevet 28. april Skrevet 28. april (endret) simalarion skrev (25 minutter siden): Proshop med en skikkelig MSRP pris i dag, rett under 29 K (6 stk så trolig borte på et øyelokk): Business as usual der ja. Refresh kl 14:00:00, fortsatt "notify me"-knapp, får kjøp knapp kl 14:00:04 og når jeg klikker på den er det rett til "Product is no longer available". Dukker vel opp på Finn i morgen til 34k+ Endret 28. april av josh
Adrgha Skrevet 28. april Skrevet 28. april Må nok ha bot for å ha sjans på disse MSRP-kortene. Eller en veldig stor dose flaks. 1
Dr.Johnsen Skrevet 28. april Skrevet 28. april https://wccftech.com/nvidia-preparing-rtx-50-super-lineup-5080-super-24-gb-5070-super-18-gb/ 5
ps5 Skrevet 28. april Skrevet 28. april Fikk min 5090 Gigabyte Gaming OC i dag, og så vidt jeg kan bedømme er dette er knallkjøp hvis man får den til 31500 med bonuskupong (eller lavere). Støy virker helt ok og den ser helt grei ut med sånn passe rgb innslag. Løp og kjøp, 2 igjen på Komplett. 5
JarleGutt Skrevet 29. april Skrevet 29. april 13 hours ago, ps5 said: Fikk min 5090 Gigabyte Gaming OC i dag, og så vidt jeg kan bedømme er dette er knallkjøp hvis man får den til 31500 med bonuskupong (eller lavere). Støy virker helt ok og den ser helt grei ut med sånn passe rgb innslag. Løp og kjøp, 2 igjen på Komplett. Knallkjøp til ikke mindre enn 31 500?.. Inflasjonen i GPU markedet er helt galskap. 4
ps5 Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) 27 minutes ago, JarleGutt said: Knallkjøp til ikke mindre enn 31 500?.. Inflasjonen i GPU markedet er helt galskap. Knallkjøp for de som likevel skal ha en 5090. Alt er relativt. Båten har uansett gått da lager er tomt Endret 29. april av ps5 2 1
Adrgha Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Komplett har nå 50+ av MSRP TUF inne i PC-byggeren. Ikke at jeg tror at de selges for MSRP hos Komplett, men det er det største antallet av det kortet jeg har sett på lager noen plass. Proshop fikk jo inn hele 6 stk i går. Forstår fortsatt ikke hvordan Komplett får tak i en så stor del av kaka på nesten samtlige modeller. Endret 29. april av Adrgha
Nizzen Skrevet 29. april Skrevet 29. april 10 minutes ago, Adrgha said: Komplett har nå 50+ av MSRP TUF inne i PC-byggeren. Ikke at jeg tror at de selges for MSRP hos Komplett, men det er det største antallet av det kortet jeg har sett på lager noen plass. Proshop fikk jo inn hele 6 stk i går. Forstår fortsatt ikke hvordan Komplett får tak i en så stor del av kaka på nesten samtlige modeller. Det er fordi komplett er grossist, og selger videre til andre butikker også
josh Skrevet 29. april Skrevet 29. april Adrgha skrev (1 time siden): Komplett har nå 50+ av MSRP TUF inne i PC-byggeren. Ikke at jeg tror at de selges for MSRP hos Komplett, men det er det største antallet av det kortet jeg har sett på lager noen plass. Proshop fikk jo inn hele 6 stk i går. Forstår fortsatt ikke hvordan Komplett får tak i en så stor del av kaka på nesten samtlige modeller. Jeg vil egentlig ha et TUF kort, men ble inspirert av ps5 her og kjøpte gigabyte kortet. Det betyr nok at de legger ut TUF til MSRP pris snart 🙃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå