Echo35 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai OG24 skrev (5 timer siden): Jeg hadde 19 mai, og fikk innkalling i dag. tror dere 50,3 i snitt vil holde for Bodø? 2
Echo35 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai OG24 skrev (5 timer siden): Jeg hadde 19 mai, og fikk innkalling i dag. tror dere 50,3 i snitt vil holde for Bodø? 2
Phssøker2025. Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Majed skrev (1 minutt siden): Tror det vil holde, men Har du søkt Bodø også? Ja søkte stavern, oslo, og bodø, men vil helst til stavern, bor i sandefjord så da hadde jg sluppet å flytte
Marko Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Phssøker2025. skrev (2 minutter siden): Ja søkte stavern, oslo, og bodø, men vil helst til stavern, bor i sandefjord så da hadde jg sluppet å flytte Skjønner, går nok bra
Marko Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Noen som vet om man får tid til å tenke før man svarer på videointervjuet? Type spørsmål?
Echo35 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Jeg har tatt løpetesten mange ganger nå. Lander alltid på 5.36 på 18,2 runder. Er veldig redd for å ikke bestå på selve opptaket? Har noen gode tips? Har opptak 3.juni
Marko Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Echo35 skrev (16 minutter siden): Jeg har tatt løpetesten mange ganger nå. Lander alltid på 5.36 på 18,2 runder. Er veldig redd for å ikke bestå på selve opptaket? Har noen gode tips? Har opptak 3.juni Jeg har også tatt løpetesten og lander alltid på rundt 5:14, og har den også 3.juni
Tongo Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Phssøker2025. skrev (1 time siden): Ja søkte stavern, oslo, og bodø, men vil helst til stavern, bor i sandefjord så da hadde jg sluppet å flytte Samme her 😄
Tongo Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Echo35 skrev (42 minutter siden): Jeg har tatt løpetesten mange ganger nå. Lander alltid på 5.36 på 18,2 runder. Er veldig redd for å ikke bestå på selve opptaket? Har noen gode tips? Har opptak 3.juni Om du alltid er innafor tiden når du øver så kommer det til å gå bra. Adrenalinet hjelper veldig og at man løper med andre. Jeg koblet helt ut og fokuserte bare på å gi full gass Lykke til!
ThreatLevelMidnight Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Heii Har test 2.juni i Oslo, en ting jeg lurte på som jeg ikke helt fant svaret på her. Hvor fort begynner man med øvelsene? Bruker koffeinpiller 300mg for ekstra fokus og styrke men det skal tas 30-45 min før behov, så det er det jeg tenker mest på, når bør det tas? xoxo
OG24 Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Marko skrev (18 timer siden): Noen som vet om man får tid til å tenke før man svarer på videointervjuet? Type spørsmål? Regner med du mener utvidet intervju? Da det er for sent å svare på videointervjuet nå. Utvidet intervju er med et menneske over teams. Det er som et vanlig jobbintervju vil jeg si, når det kommer til gjennomføring. Spørsmålene var ganske like de jeg fikk på video intervju. Uten at jeg helt husker detaljene.
phssøker2025- Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai ThreatLevelMidnight skrev (20 minutter siden): Heii Har test 2.juni i Oslo, en ting jeg lurte på som jeg ikke helt fant svaret på her. Hvor fort begynner man med øvelsene? Bruker koffeinpiller 300mg for ekstra fokus og styrke men det skal tas 30-45 min før behov, så det er det jeg tenker mest på, når bør det tas? xoxo Begynte vel med pullups rundt 08:45, uten at jeg husker helt nøyaktig.
Phssøker2025. Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai ThreatLevelMidnight skrev (21 minutter siden): Heii Har test 2.juni i Oslo, en ting jeg lurte på som jeg ikke helt fant svaret på her. Hvor fort begynner man med øvelsene? Bruker koffeinpiller 300mg for ekstra fokus og styrke men det skal tas 30-45 min før behov, så det er det jeg tenker mest på, når bør det tas? xoxo Du trenger ikke koffeinpiller…bare gjør det uten, ta en energidrikk ellerno bare
Phssøker2025. Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Noen som vet om det var færre søkere på stavern i år enn i fjord? Vet at søkertallet gikk opp, men det har jo mye med at alta er en ny mulighet også, noen som har tall?
Marko Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai OG24 skrev (20 minutter siden): Regner med du mener utvidet intervju? Da det er for sent å svare på videointervjuet nå. Utvidet intervju er med et menneske over teams. Det er som et vanlig jobbintervju vil jeg si, når det kommer til gjennomføring. Spørsmålene var ganske like de jeg fikk på video intervju. Uten at jeg helt husker detaljene. Takk for svar❤️. Jo, mente utvidet intervju.
Marko Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Phssøker2025. skrev (13 minutter siden): Noen som vet om det var færre søkere på stavern i år enn i fjord? Vet at søkertallet gikk opp, men det har jo mye med at alta er en ny mulighet også, noen som har tall? 1
Phssøker2025. Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Marko skrev (3 minutter siden): Tror du snittet i stavern går opp eller ned da? Hvor mange prosent søkte stavern i fjord? Håper virkelig 5,23 holder
Max123 Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Phssøker2025. skrev (4 minutter siden): Tror du snittet i stavern går opp eller ned da? Hvor mange prosent søkte stavern i fjord? Håper virkelig 5,23 holder Det har nok ikke mye å si, for de som har Oslo på førstevalg har ofte Stavern på andre. Det vil si at hvis de har for dårlig snitt til Oslo, men bedre snitt enn deg, vil de komme inn før deg i Stavern og dermed dra opp snittet. 2
Marko Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai (endret) Phssøker2025. skrev (34 minutter siden): Tror du snittet i stavern går opp eller ned da? Hvor mange prosent søkte stavern i fjord? Håper virkelig 5,23 holder Endret 29. mai av Marko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå