Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
Phssøker25 skrev (6 minutter siden):

Hei, jeg er interressert. Hvor mye?

Hei, ta kontakt på telefonnummer 96046336 så kan vi avtale pris☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Lurer på om bestått svenneprøve gir ekstra konkurranse poeng? Noen som vet det? 

Skrevet
Ray_ skrev (2 minutter siden):

Heisann. Lurer på om bestått svenneprøve gir ekstra konkurranse poeng? Noen som vet det? 

Skrevet
Ray_ skrev (2 minutter siden):

kan gi ekstra poeng ved opptak til fagskole, men ikke ved opptak til høyere utdanning på universitet eller høyskole

Skrevet
Student2025 skrev (1 minutt siden):

Vet noen om ekstrapoeng som alderspoeng og studiepoeng legges inn i samordna opptak automatisk, eller er det noe man må gjøre?

Alderspoeng legges inn automatisk, men poeng for høyere utdanning/militæret/folkehøgskole får man ved å legge inn dokumentasjon

Skrevet
PHS-søker2025 skrev (1 minutt siden):

Alderspoeng legges inn automatisk, men poeng for høyere utdanning/militæret/folkehøgskole får man ved å legge inn dokumentasjon

Dersom det allerede ligger registrert på samordna trenger man vel ikke dokumentere noe mer? Mitt ligger inne automatisk fra årsstudium på høgskole

Skrevet
25PHS skrev (1 minutt siden):

Dersom det allerede ligger registrert på samordna trenger man vel ikke dokumentere noe mer? Mitt ligger inne automatisk fra årsstudium på høgskole

Da trenger man nok ikke det nei. Hos meg står det «du har allerede fått 2 poeng for høyere utdanning» fordi jeg la det inn i fjor, så la det ikke inn på nytt i år

Skrevet
PHS-søker2025 skrev (45 minutter siden):

Da trenger man nok ikke det nei. Hos meg står det «du har allerede fått 2 poeng for høyere utdanning» fordi jeg la det inn i fjor, så la det ikke inn på nytt i år

Skrevet
Phssøker25 skrev (1 minutt siden):

Alt legges inn automatisk. Årstudiumet mitt ble lagt inn automatisk, samme med alderspoeng.

Utdanning som ikke søkes på gjennom samordna opptak legges nok ikke inn automatisk. Jeg måtte legge inn både folkehøgskole og høyere utdanning for å få uttelling for det. Skal nevnes at studiet jeg har gjennomført ikke søkes på gjennom samordna opptak, og derfor nok ikke ligger inne i deres system automatisk, selv om det kvalifiserer til studiepoeng

Skrevet
Phssøker2025. skrev (4 minutter siden):

Er så sykt spent på hva snittet blir i stavern i år, klarer ikke vente, er så usikker på om 52,3 holder 😭

Har du bare søkt i Stavern? Tror det skal gå bra

• Hjerte 1
Skrevet
Marko skrev (3 minutter siden):

Har du bare søkt i Stavern? Tror det skal gå bra

Nei har søkt oslo og bodø og. men vil egt bare inn i stavern, men takker selvfølgelig ja til bodø hvis det ikke går. Men jeg bor i sandefjord, har jobb og alt, så hadde vært super digg å sluppe studiellån og alt det

Skrevet
Phssøker2025. skrev (3 minutter siden):

Nei har søkt oslo og bodø og. men vil egt bare inn i stavern, men takker selvfølgelig ja til bodø hvis det ikke går. Men jeg bor i sandefjord, har jobb og alt, så hadde vært super digg å sluppe studiellån og alt det

Skjønner, håper det skal gå veien for deg 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...