PHS-søker25 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Også lurer jeg på en ting til. Har flere av dere inne her kun søkt en plass?😊
25PHS Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg har søkt alle stedene:-) 1. Oslo 2. Stavern 3. Bodø 4. Alta Jeg er ganske skeptisk til Alta, men tar det om det er der jeg kommer inn. Har ønsket dette lenge og vil ikke vente lenger
PHS-søker2025 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Har 5,6 og har søkt Oslo, Stavern og Bodø, i den rekkefølgen
Justituarius Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 25PHS skrev (1 time siden): hvor mange intervjuere var det? Var han/hun/de hyggelige? Intervjuet var med en person fra nemnden, og vedkommende var svært profesjonell og respektfull. Jeg fikk god til til å svare, selv om det gikk langt over tiden som egentlig var til rådighet. Ingen "pinlig stillhet" eller pause i samtalen under intervjuet, men helt klart svært mye informasjon som skulle absorberes og komprimeres i tidsperioden. Både jeg og nemndsmedlemmet hadde forberedt oss godt før intervjuet, hvilket gjorde at varigheten på intervjuet ble "bare" 1 time og 45 minutter. Trolig hadde det blitt brukt lengre tid, eller fremkommet mindre informasjon dersom jeg ikke hadde brukt tid på selvrefleksjon i forkant.
PHS-søker25 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Okei!😊 Er det noen med 4 snitt her, eller har alle 5? Blir stressa jeg.
Phssøker25 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni PHS-søker25 skrev (1 minutt siden): Okei!😊 Er det noen med 4 snitt her, eller har alle 5? Blir stressa jeg. Tipper det er mange med rundt 4.5 i snitt som ha søkt etter at snittet sank i fjor! Hvor har du søkt? Og hva har du i snitt? 1
PHS-søker25 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Phssøker25 skrev (2 minutter siden): Tipper det er mange med rundt 4.5 i snitt som ha søkt etter at snittet sank i fjor! Hvor har du søkt? Og hva har du i snitt? Jeg har 48,3 og har søkt: Oslo, Stavern og Bodø, Alta. Håper på Bodø.
Phssøker25 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 25PHS skrev (14 minutter siden): Jeg har 49,5😊 Hvor har du søkt?
Marko Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Jeg har akkurat 49 25PHS skrev (58 minutter siden): Jeg har 49,5😊 Endret 18. juni av Marko
Marko Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jeg tipper at selv om det er mange kvalifiserte og eller reelle søker, er det mange som sitter med snitt på under 5 etter at snittet falt kraftig i Bodø i fjor, og de fleste satser på Stavern og Bodø. Jeg spurte dem i dag om snittet kommer til å øke kraftig i år med tanke på flere søker i år enn i fjor, så sa hun at det er litt vanskelig å si, men de sitter per nå med mange kvalifiserte søkere. 1
Vlp Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 6 hours ago, Phssøker25 said: Hva har folk her i snitt? Og hvor har dere søkt? 55,5 Oslo så Stavern!
OG24 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Phssøker25 skrev (6 timer siden): Hva har folk her i snitt? Og hvor har dere søkt? 53,8 Oslo, Stavern
Phssøker2025. Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Marko skrev (6 timer siden): Har du søkt Oslo og Bodø? Jepp
Phssøker2025. Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Men er det MANGE fler kvalifiserte søkere i år i forhold til i fjord eller sa de bare sånn generelt at det er mange kvalifiserte?
Tongo Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Phssøker25 skrev (17 timer siden): Hva har folk her i snitt? Og hvor har dere søkt? 53,5 - 1. Stavern 2. Oslo 3. Bodø
Ine1 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Selger nesten komplett bokpakke for bachelor på politihøyskolen. Befinner meg i Tromsø. Ta kontakt ved interesse.
Phssøker25 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Ine1 skrev (15 minutter siden): Selger nesten komplett bokpakke for bachelor på politihøyskolen. Befinner meg i Tromsø. Ta kontakt ved interesse. Hei, jeg er interressert. Hvor mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå