Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har søkt alle stedene:-) 

1. Oslo

2. Stavern

3. Bodø

4. Alta

Jeg er ganske skeptisk til Alta, men tar det om det er der jeg kommer inn. Har ønsket dette lenge og vil ikke vente lenger

Skrevet
25PHS skrev (1 time siden):

hvor mange intervjuere var det? Var han/hun/de hyggelige?

Intervjuet var med en person fra nemnden, og vedkommende var svært profesjonell og respektfull. Jeg fikk god til til å svare, selv om det gikk langt over tiden som egentlig var til rådighet. Ingen "pinlig stillhet" eller pause i samtalen under intervjuet, men helt klart svært mye informasjon som skulle absorberes og komprimeres i tidsperioden.

Både jeg og nemndsmedlemmet hadde forberedt oss godt før intervjuet, hvilket gjorde at varigheten på intervjuet ble "bare" 1 time og 45 minutter. Trolig hadde det blitt brukt lengre tid, eller fremkommet mindre informasjon dersom jeg ikke hadde brukt tid på selvrefleksjon i forkant.

Skrevet
PHS-søker25 skrev (1 minutt siden):

Okei!😊 Er det noen med 4 snitt her, eller har alle 5? Blir stressa jeg. 

Tipper det er mange med rundt 4.5 i snitt som ha søkt etter at snittet sank i fjor! Hvor har du søkt? Og hva har du i snitt?

• Liker 1
Skrevet
Phssøker25 skrev (2 minutter siden):

Tipper det er mange med rundt 4.5 i snitt som ha søkt etter at snittet sank i fjor! Hvor har du søkt? Og hva har du i snitt?

Jeg har 48,3 og har søkt: Oslo, Stavern og Bodø, Alta. Håper på Bodø.

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat 49

25PHS skrev (58 minutter siden):

Jeg har 49,5😊

Endret av Marko
Skrevet

Jeg tipper at selv om det er mange kvalifiserte og eller reelle søker, er det mange som sitter med snitt på under 5 etter at snittet falt kraftig i Bodø i fjor, og de fleste satser på Stavern og Bodø. Jeg spurte dem i dag om snittet kommer til å øke kraftig i år med tanke på flere søker i år enn i fjor, så sa hun at det er litt vanskelig å si, men de sitter per nå med mange kvalifiserte søkere. 

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, Phssøker25 said:

Hva har folk her i snitt? Og hvor har dere søkt? 

55,5 :) Oslo så Stavern! 

Skrevet
Phssøker25 skrev (6 timer siden):

53,8 Oslo, Stavern

Skrevet
Phssøker25 skrev (17 timer siden):

53,5 - 1. Stavern 2. Oslo 3. Bodø

Skrevet

Selger nesten komplett bokpakke for bachelor på politihøyskolen. Befinner meg i Tromsø. Ta kontakt ved interesse.

Skrevet
Ine1 skrev (15 minutter siden):

Selger nesten komplett bokpakke for bachelor på politihøyskolen. Befinner meg i Tromsø. Ta kontakt ved interesse.

Hei, jeg er interressert. Hvor mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...