PHS-søker2025 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni PR01 skrev (11 minutter siden): Njaa tror egentlig siste mulighet er i morgen dessverre, selvom jeg ønsketenker at jeg er safe😩 Driver også med ønsketenkning, er nok fare for at de sender ut i morgen også ja😅Men vet fra tidligere av at de ofte gjør seg ferdig fort med slikt, pleier alltid å sende ut svar før frister osv 1
Justituarius Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni PR01 skrev (49 minutter siden): Njaa tror egentlig siste mulighet er i morgen dessverre, selvom jeg ønsketenker at jeg er safe😩 Det er fremdeles sju ledige tidspunkter for utvidet intervju hos den opptaksnemnden som skal ha intervju med meg. Kanskje noen av de innkalte har ombestemt seg, ikke sjekket mail eller sms med innkalling (lite trolig), eller at de fremdeles skal kalle inn folk.
OG24 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Justituarius skrev (2 timer siden): Det er fremdeles sju ledige tidspunkter for utvidet intervju hos den opptaksnemnden som skal ha intervju med meg. Kanskje noen av de innkalte har ombestemt seg, ikke sjekket mail eller sms med innkalling (lite trolig), eller at de fremdeles skal kalle inn folk. Er nok ikke nødvendigvis en sammenheng der. Det ville vært veldig rart om den siste som kalles inn ikke får alternative tidspunkt å velge mellom. 1
Phssøker25 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Frist for å melde seg opp til utvidet er i kveld, så de sender ikke ut i morgen.
PR01 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) Phssøker25 skrev (2 timer siden): Frist for å melde seg opp til utvidet er i kveld, så de sender ikke ut i morgen. Er det sant?😍 man får tekstmelding dersom man innkalles vel? Ble plutselig redd jeg hadde gått glipp av noe, hvis fristen er i kveld Endret 9. juni av PR01
PHS-søker2025 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Phssøker25 skrev (3 timer siden): Frist for å melde seg opp til utvidet er i kveld, så de sender ikke ut i morgen. Kan vel være at det blir satt ny frist for de som kalles inn i morgen? Tør ikke å håpe for mye
PHS-søker2025 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni PR01 skrev (13 minutter siden): Er det sant?😍 man får tekstmelding dersom man innkalles vel? Ble plutselig redd jeg hadde gått glipp av noe, hvis fristen er i kveld Man får både mail og SMS☺️ 1
Tongo Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Noen som fikk innkalling i dag? Regner med at vi som ikke har fått endelig kan slå oss til ro 😄
PR01 Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Tongo skrev (1 time siden): Noen som fikk innkalling i dag? Regner med at vi som ikke har fått endelig kan slå oss til ro 😄 Heller ikke fått så tenker vi er good🥳🥳 grattis!!! Hvor har du søkt?
Tongo Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni PR01 skrev (4 minutter siden): Heller ikke fått så tenker vi er good🥳🥳 grattis!!! Hvor har du søkt? Søkt meg til Stavern da jeg bor i nærheten 😄 Du da?
PR01 Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Tongo skrev (20 minutter siden): Søkt meg til Stavern da jeg bor i nærheten 😄 Du da? Stavern jeg også🙌🏼 blir braa 1
Vlp Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Hva tenker folk om jobb ved siden av, særlig B1? Jeg har fått tilbud om en jobb med vakter hver dag fra 12/13/14-draget, med fri de obligatoriske dagene, usikker på om det går opp sånn nogenlunde. Vil jo ikke gå glipp av all undervisning heller..
Phssøker25 Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Føler alle her har så høyt snitt. Har søkt meg til Stavern med 52 poeng. Håper at det holder, men føler at alle har så høyt😅Tror dere at det går?
LIMA77 Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Til dere som er usikre på om dere kommer inn på førstevalget, ser dere etter boliger i de andre byene allerede nå? Og vet folk om utleiere pleier å være ok med å reservere et rom/bolig før man får svar fra PHS?
Phssøker2025. Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Tongo skrev (3 timer siden): Søkt meg til Stavern da jeg bor i nærheten 😄 Du da? Stavern jeg også, bor i sandefjord, hvor i nærheten er du ifra?
Tongo Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Phssøker2025. skrev (48 minutter siden): Stavern jeg også, bor i sandefjord, hvor i nærheten er du ifra? Er selv fra Sandefjord
Justituarius Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Echo35 skrev (2 timer siden): Har noen tips til hvordan man kan øve til utvidet intervju? Jeg tror at den viktigste forberedelsen er at du reflekterer over hva som er årsaken til at du er kalt inn til utvidet intervju, altså selve grunnen til at opptaksnemnda er i tvil om din egnethet. Når du har identifisert årsaken, kan du reflektere over hva som gjør deg egnet til opptak på PHS på tross av årsaken til opptaksnemndens tvil. Å være selvbevisst, samt erkjenne sine styrker og svakheter samt åpent fortelle hvordan du har overvunnet din "hindring" eller aktivt arbeider med det, vil fortelle personen i andre enden at du har evne til selvrefleksjon. Hvis du mestrer dette, har du kommet langt i forhold til andre. Lykke til.
PHS-søker25 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Hei! Det er umulig å si, men tror vi utfra tallene i år at snittet i Bodø kan øke over 2 poeng?
OG24 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni PHS-søker25 skrev (1 time siden): Hei! Det er umulig å si, men tror vi utfra tallene i år at snittet i Bodø kan øke over 2 poeng? Dette mener Chatgpt. Men det må du selvsagt ta med en klype salt. Da har den analysert opptaks rapportene fra 2020-2024, tatt med i beregningen at man har endret fra 12,5 menter basseng til 25 meter også i Oslo. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå