Student2025 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai PHS-søker2025 skrev (På 26.5.2025 den 11.47): Ingen som vet noe om stanga i kroppshev-øvelsen for jenter? Ser at det er spurt om flere ganger over her Jeg var på opptak i dag! Den jeg var mest stresset for var pullups. Jeg tok lav stang, og det var 100% overkommelig. Klarer ikke ta en vanlig pullup til vanlig, men det gikk veldig greit. Var lettere enn når jeg har øvd på lav stang. Vektstangputen er ganske tykk, tykkere enn de vanlige, så det er ikke noe å stresse over☺️
LIMA77 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Student2025 skrev (2 minutter siden): Jeg var på opptak i dag! Den jeg var mest stresset for var pullups. Jeg tok lav stang, og det var 100% overkommelig. Klarer ikke ta en vanlig pullup til vanlig, men det gikk veldig greit. Var lettere enn når jeg har øvd på lav stang. Vektstangputen er ganske tykk, tykkere enn de vanlige, så det er ikke noe å stresse over☺️ Endeliiiig! Tusen takk for svar, og gratulerer så mye med beståtte tester❤️
Phssøker2025. Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Ser fra fjoråret og årene før at folk fikk svar på om de kom eller ikke 17. juli, gjelder det nå også? Trodde det var 20. juli? Eller er det endret i år?
Vallyy Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Er det sånn at hvis man består testene, så blir man innkalt til en type egnethetsvurdering? Vet at noen blir innkalt til utvidet intervju, men har lest i tidligere tråder at de har hatt egnethetsvurdering etter de fysiske testene er gjennomført.
PHS-søker2025 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Vallyy skrev (5 minutter siden): Er det sånn at hvis man består testene, så blir man innkalt til en type egnethetsvurdering? Vet at noen blir innkalt til utvidet intervju, men har lest i tidligere tråder at de har hatt egnethetsvurdering etter de fysiske testene er gjennomført. Dersom man består testene, ser de på egnethetsvurderingen, som består av videointervju og digitale tester som vi gjennomførte i april. De som de er i tvil om at er egnet blir kalt inn til utvidet intervju innen 10 juni.
Phssøker2025. Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai En jeg kjenner har fått innkalling til utvidet intervju idag, hun hadde fysiske tester 16. mai samtidig som meg, og jeg har ikke fått. Betyr det at jeg er good?! Noen flere som har fått innkalling? Og når hadde dere fysiske tester evt.
Tongo Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) Phssøker2025. skrev (36 minutter siden): En jeg kjenner har fått innkalling til utvidet intervju idag, hun hadde fysiske tester 16. mai samtidig som meg, og jeg har ikke fått. Betyr det at jeg er good?! Noen flere som har fått innkalling? Og når hadde dere fysiske tester evt. Jeg hadde også 16. mai og har heller ikke fått. Men kanskje de går gjennom egnethetsvurderingen i alfabetisk rekkefølge? Endret 28. mai av Tongo 1
Phs-søkerrr Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai OG24 skrev (3 timer siden): Jeg hadde 19 mai, og fikk innkalling i dag. Fikk du innkalling på meldinger? Eller mail?
OG24 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Phs-søkerrr skrev (25 minutter siden): Fikk du innkalling på meldinger? Eller mail? Begge deler, slik som når jeg fikk innkalling til fysisk.
Marko Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai OG24 skrev (11 minutter siden): Begge deler, slik som når jeg fikk innkalling til fysisk. Hvor mange dager har du på deg til å melde deg på?
OG24 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Majed skrev (2 minutter siden): Hvor mange dager har du på deg til å melde deg på? Frem til og med 9 juni ☺️ 1
OG24 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Majed skrev (1 time siden): Lykke til🤞 Takk 👌☺️ jeg fikk innkalling i fjor også, og ble funnet egnet. Men konkurransesummen min var veldig lav. I år er den 53.8. Så satser på at det går veien.
PHS-søker2025 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai OG24 skrev (1 minutt siden): Takk 👌☺️ jeg fikk innkalling i fjor også, og ble funnet egnet. Men konkurransesummen min var veldig lav. I år er den 53.8. Så satser på at det går veien. Husker du hva du scoret dårlig på i fjor? Var i akkurat samme situasjon som deg i fjor, og ble funnet egnet til slutt. Regner sterkt med å bli kalt inn i år og, enten overtenker jeg den personlighetstesten alt for mye når jeg svarer eller så har jeg misforstått meg selv som person fullstendig😂Den slo ut veldig rart i fjor
Marko Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai OG24 skrev (4 minutter siden): Takk 👌☺️ jeg fikk innkalling i fjor også, og ble funnet egnet. Men konkurransesummen min var veldig lav. I år er den 53.8. Så satser på at det går veien. Med 53.8 er du garantert studieplass i Oslo eller Stavern👌, hvor har du søkt i år?
Phssøker2025. Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Tongo skrev (5 timer siden): Jeg hadde også 16. mai og har heller ikke fått. Men kanskje de går gjennom egnethetsvurderingen i alfabetisk rekkefølge?
Phssøker2025. Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai (endret) Jeg har 52,3 i snitt, tror dere det vil holde for stavern? Første året jeg søker nå Endret 28. mai av Phssøker2025.
Phssøker2025. Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai PHS-søker2025 skrev (10 minutter siden): Husker du hva du scoret dårlig på i fjor? Var i akkurat samme situasjon som deg i fjor, og ble funnet egnet til slutt. Regner sterkt med å bli kalt inn i år og, enten overtenker jeg den personlighetstesten alt for mye når jeg svarer eller så har jeg misforstått meg selv som person fullstendig😂Den slo ut veldig rart i fjor Hva var snittet ditt i fjord og hvor søkte du?
Marko Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Phssøker2025. skrev (2 minutter siden): Jeg har 52,3 i snitt, tror dere det vil holde for stavern? Første året jeg søker nå Tror det vil holde, men Har du søkt Bodø også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå