phssøker2025- Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Sunset99 skrev (24 minutter siden): Til dere som ikke har gjennomført de fysiske testene enda, hvilken øvelse er dere mest usikker på? Selv er jeg mest usikker på svømming på tid da det går sakte på ryggsvømmingen. Jeg er mest usikker på løpingen. Svømmingen også forsåvidt, svømmer på ca. 02:00 nå, men usikker hvordan en løpetest før påvirker svømmingen. Har testen på tirsdag, når har dere? 1
Marko Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai phssøker2025- skrev (7 minutter siden): Jeg er mest usikker på løpingen. Svømmingen også forsåvidt, svømmer på ca. 02:00 nå, men usikker hvordan en løpetest før påvirker svømmingen. Har testen på tirsdag, når har dere? Jeg har det på tirsdag å, men på grunn av en mindre skade jeg pådro meg forrige uke, skal jeg levere legeerklæring i morgen for å søke om utsettelse.
phssøker2025- Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Majed skrev (11 minutter siden): Jeg har det på tirsdag å, men på grunn av en mindre skade jeg pådro meg forrige uke, skal jeg levere legeerklæring i morgen for å søke om utsettelse. Skjønner, tror du det går? Og dersom du ikke får innvilget, tar du på tirsdag?
Marko Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) phssøker2025- skrev (19 minutter siden): Skjønner, tror du det går? Og dersom du ikke får innvilget, tar du på tirsdag? De har bedt meg om å levere legeerklæring på mandag. Satser på at de sier ja, og hvis ikke, så må jeg nesten bare ta det på tirsdag Endret 25. mai av Majed
phssøker2025- Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Majed skrev (10 minutter siden): De har bedt meg om å levere legeerklæring på mandag. Satser på at de sier ja, og hvis ikke, så må jeg nesten bare ta det på tirsdag Ordner seg nok 1
Sunset99 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Majed skrev (1 time siden): Samme her, Sliter med ryggsvømminga. Hvor mange minutter er du på nå? Det varierer fra 2:17 til 2:26, så det er ikke akkurat veldig mye å gå på. I tillegg så blir det ekstra tungt å gå fra løpingen til svømmingen, så er veldig spent. Må nevne at jeg svømmer bryst, hadde jeg kunnet crawl på en ok måte så hadde jeg gjort det! Endret 25. mai av Sunset99
Sunset99 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai phssøker2025- skrev (1 time siden): Jeg er mest usikker på løpingen. Svømmingen også forsåvidt, svømmer på ca. 02:00 nå, men usikker hvordan en løpetest før påvirker svømmingen. Har testen på tirsdag, når har dere? Blir nok ekstra tungt etter løpingen ja, er veldig spent på det selv! Men synes det høres ut som at du ligger godt an med svømmingen i hvert fall! Svømmer du crawl? Vet du hvor lang tid du bruker på ryggdelen? Skal dit på onsdagen.
phssøker2025- Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Sunset99 skrev (1 minutt siden): Blir nok ekstra tungt etter løpingen ja, er veldig spent på det selv! Men synes det høres ut som at du ligger godt an med svømmingen i hvert fall! Svømmer du crawl? Vet du hvor lang tid du bruker på ryggdelen? Skal dit på onsdagen. Svømmer crawl ja. Bruker vel rundt 35-40 sek på rygg tror jeg. Aner ikke hvordan det er etter å ha løpt😬 hvordan ligger du an på løping?
Sunset99 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai phssøker2025- skrev (6 minutter siden): Svømmer crawl ja. Bruker vel rundt 35-40 sek på rygg tror jeg. Aner ikke hvordan det er etter å ha løpt😬 hvordan ligger du an på løping? Det skal gå greit på løpingen, men det kommer til å bli veldig tungt for min del. Skulle nok ha hatt litt bedre utholdenhet. Tror ikke at du vil ha noe problem med svømmingen hvis du bare rekker å få tilbake pusten før svømmingen begynner.
Siddis94 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Hadde fysiske tester forrige uke og min erfaring var at svømming etter løping ikke var noe problem! Hadde eksakt samme tid på 2:15 som jeg har ligget på under trening før selve testen uten å ha løpt i forkant. Tror heller det er en fordel og være godt oppvarmet før svømmingen. Pusten får du god tid til å få tilbake i garderoben før du svømmer. Vi fikk beskjed etter løpingen om å gå til svømmehallen, virket ikke som om noen hadde kontroll på hvor mye tid vi brukte i garderoben 😊
PHS-søker2025 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Ingen som vet noe om stanga i kroppshev-øvelsen for jenter? Ser at det er spurt om flere ganger over her
Marko Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai phssøker2025- skrev (17 timer siden): Skjønner, tror du det går? Og dersom du ikke får innvilget, tar du på tirsdag? Jeg har fått utsatt testene😀
Phssøker2025. Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) Er det sånn at hvis man ikke blir kalt inn til utvidet intervju så betyr det at man er funnet egnet? Lurte også på, jeg hadde fysiske tester 16. mai, noen som vet når ca. Man kan forvente å få innkalling til utvidet, ut ifra forumet ifjord, så det ut som det gikk i rekkefølge eller når man tok fysiske tester. Så betyr det at jeg allerede kan få innkalling denne uken eller neste? Og hvor mange prosent ish får innkalling til utvidet, er det vanligere å få enn å ikke få innkalling? Endret 26. mai av Phssøker2025.
Siddis94 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) De som ikke har blitt kalt inn til utvidet intervju innen 10. juni har blitt funnet egnet kun basert på grunnvurderingen. Ifjor ble 37% kalt inn til utvidet intervju og kun 9% av samtlige søkere ble vurdert som ikke egnet. Dette og mye mer står i opptaksrapporten fra 2024 som ligger ute på nett 😊 Endret 26. mai av Siddis94
Vallyy Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai PHS-søker2025 skrev (11 timer siden): Ingen som vet noe om stanga i kroppshev-øvelsen for jenter? Ser at det er spurt om flere ganger over her Student2538 skrev (På 25.5.2025 den 12.14): Lurer også veldig på dette med stanga LIMA77 skrev (På 25.5.2025 den 13.12): Samme her 🥹 Når har dere testene?
PHS-søker2025 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Vallyy skrev (Akkurat nå): Når har dere testene? 2 juni. Hva med deg?
Vallyy Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai PHS-søker2025 skrev (3 timer siden): 2 juni. Hva med deg? 4. juni! Kan du oppdatere meg?🥹
PHS-søker2025 Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Vallyy skrev (6 timer siden): 4. juni! Kan du oppdatere meg?🥹 Det kan jeg🫶🏼Selv om jeg håper at noen skriver noe om den stanga før den tid
phssøker2025- Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Jeg hadde fysiske tester i Oslo idag og bestod! Tenkte bare å skrive litt for å roe nervene til resterende. Jeg har vært ekstremt nervøs. Når man kommer der er instruktørene ekstremt gode! Leder for hele opptaket gir beskjed om at det er slutt på at instruktørene leter etter grunner til å stryke, de motiverer heller hele tiden. Løpetesten klarte jeg såvidt når jeg har øvd. På opptaket kom jeg innforbi med 40 sek. Det er veldig fritt i Oslo og man går til neste øvelse litt sånn man «ønsker». Fikk godt med hvile mellom alt løping og svømming! Lykke til, dette går fint 1
Marko Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai phssøker2025- skrev (9 minutter siden): Jeg hadde fysiske tester i Oslo idag og bestod! Tenkte bare å skrive litt for å roe nervene til resterende. Jeg har vært ekstremt nervøs. Når man kommer der er instruktørene ekstremt gode! Leder for hele opptaket gir beskjed om at det er slutt på at instruktørene leter etter grunner til å stryke, de motiverer heller hele tiden. Løpetesten klarte jeg såvidt når jeg har øvd. På opptaket kom jeg innforbi med 40 sek. Det er veldig fritt i Oslo og man går til neste øvelse litt sånn man «ønsker». Fikk godt med hvile mellom alt løping og svømming! Lykke til, dette går fint Gratulerer👏Takk for info, og lykke til videre 🤞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå