Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel. jeg vet at jeg at at det skulle kunne bilder i går. Disse blir dessverre litt forsinket.

Testinga gikk greit i går. Selv om bilen ikke gikk fremover. Må feste hjula bedre. Lime fast gummien til felgene. Felgene gikk rundt med ikke gummien. DOOOOH!

 

Fikk et tilbud av en kompis og. Å kjøpe bensinbilen hans. Vel Den er i deler. Eneste jeg trenger er understellet + hjul. Må vel kjøpe en elektrisk motor og tenke rjeg.

Lenke til kommentar
:laugh: Blir nesten oppgitt over diverse folk her..! Man kan jo ikke fjerne bakhjulene! Driften ligger på bakhjulene. I tillegg skal du ha en rimelig kraftig bil om du skal få den til og dra et tungt kabinett... Du må iallefall starte med og dreve den om. Du kan ikke ha den utvekslingen som er på den når den er stock.
Lenke til kommentar
joda. vist funker det.. må bare ha en sinna bil.. helst bensinbil.. :p

men noen biler har 4hjulstrekk..

men jeg er enig i av man bør beholde alle hjulene..

Hehe... For og være ekstra kverulant, kan jeg si deg at det ikke heter bensinbil. Det finnes ikke et fnugg bensin oppi drivstoffet til en glødepluggsmotor (det er det det heter). Motorene går på en blanding av metanol, nitro og olje. Jeg tviler på at det hadde gått bortover i det heletatt med en fuelbil. Det eneste du hadde oppnådd er at sentrifugalclutchen ville blitt slitt ned. Og for det siste, så tviler jeg på at denne bilen, alla Nikko\Tyco, har 4 hjulsdrift.

Lenke til kommentar

gjør det.

Driver og tester no stæsj nå..

Så fort jeg får gjort det. og tatt noen bilder så kommer det. er 2 uker hjemmealene så nå skal jeg ha god tid. Har vært å sett på nytt understell og. blir ikke billig. er midt i mellom 2 jobber og så jeg har ikke hatt så mye tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

etter lang tid med testing og modifisering må jeg virkelig legge dette prosjektet på is..

 

ødela fjærene på bilen. trenger 8 stk nye fant jeg ut. single fjærer holder bare ikke. så jeg gikk ut å så på prisen på nye fjærer.

 

WTF! 460kr/stk! ehh.. vi venter litt tror jeg.. jeg ble forresten lovet av selgeren av det oppsettet skulle tåle over 20 Kg. noe som passer meg perfekt. så i mellomtiden skal jeg sette på front, sideskjørt og bakspoiler på kassa.

 

men radiostyrt tower blir lagt på is.

kommer tilbake med mer når jeg har tid og penger.

Lenke til kommentar
hvis du skal ha en radiostyrt bil under så du slipper og bære den er det JÆVLIG stor sjangs for at den vill velte da !!!!!!!! en sving og ingen mer data til deg!

Da tar man to og setter de på hver sin side... og så synkroniserer svingingen og så....... eller vent, kanskje han bare skal la vær å svinge :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...