Gjest a019b...5e8 Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Hei dere! Er for øyeblikket i Bangkok, og lurer på om noen har erfaring med å ta en full panel STD test her? De tester for typ 13 ulike kjønnsykdommer, mye flere enn man kan teste for i Norge. Jeg hadde en uheldig opplevelse under samleie med en kvinne her, der kondomen sprakk ut. Hadde en brennende følelse på penishode etter det, samt veldig ømme baller i ca 24 timer. Symptomene forsvant, og har ikke hatt noen plager etter. Testet for hiv, syphilis, gonore og klamydia i Norge, men alt var negativt der. Er det verdt det å ta en test her som tester for absolutt alt, er det mange kjønnsykdommer utenom de 4 ovennevnte som kan ha store helseimplikasjoner og være helt symptomløse selvom man har det? Takk for innspill :) Anonymous poster hash: a019b...5e8
Gjest a019b...5e8 Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Ut ifra det jeg har klart å finne ut, så koster en Full panel test her rundt 5000 baht ≈ 1450kr Reiseforsikring (toppdekning) dekker vel ikke dette, siden det er ‘forebyggende’. og de mener sikkert bare at jeg må vente med å ta det til jeg er Norge, spesielt siden jeg ikke har noen symptomer heller. /TS Anonymous poster hash: a019b...5e8
Gaea Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 Du får ikke sikkert svar før det har gått lang nok tid. Du får testet gratis for alt du trenger å teste i Norge. Ikke ha sex ubeskyttet inntil du har et sikkert svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå