MR SPEED Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 23.3.2025 den 19.15): 😉😉 Her var dere nei feil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Her var dere nei feil Nå var vi her.😉😉
SprengeMobil Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg savner @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, han som stadig hæppet og skættet når han var innom her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september SprengeMobil skrev (10 minutter siden): Jeg savner @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, han som stadig hæppet og skættet når han var innom her. Vi savner han også her inne på forumet. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september Skrevet 27. september Jeg ekstremt savner ho Appelsinselger. Hun finnes ikke lengere her inne på Diskusjon.no. 😔🥺😭 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Forfatter Skrevet 27. september TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): Jeg ekstremt savner ho Appelsinselger. Hun finnes ikke lengere her inne på Diskusjon.no. 😔🥺😭 Vi savner henne også.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Forfatter Skrevet 27. september Vi savner @Embla Otheaher inne, vi tenker på henne hver dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Forfatter Skrevet 28. september MR SPEED skrev (9 minutter siden): Savner han @Ryuuou 😢😢 savner Han enteren 😢😢 Vi savner dem også.
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Savner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Savner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Tusen Takk, men vi tror at du har misforstått denne tråden her litt, meningen er at man skal nevne brukere som ikke har vært her inne på kjempelenge, vi er jo her hver dag. 1 1
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Går vel an å være så glade i dere at man savner dere hvert øyeblikk dere er et helt annet sted. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Sviskepott skrev (30 minutter siden): Går vel an å være så glade i dere at man savner dere hvert øyeblikk dere er et helt annet sted. Ja men vi opprettet denne tråden for å minnes brukere som ikke har vært her på veldig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå