Gå til innhold

Fable, Ninja Gaiden og Sudeki


Deathie

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål angående disse spillene.. For det første: Hva er Sudeki i det hele tatt? Har jeg gått glipp av noe stort eller?

Når er den nåværende utgivelsesdatoen for disse spillene?

Hva tror dere blir det beste av disse spillene? Må si at jeg gleder meg enormt til både Fable og Ninja gaiden! Har sett et par videoer fra spillene: ser enormt bra ut!

jaja... takker for svar! :scared:


Master D :devil:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sudeki kommer til å suge. Har kanskje det styggeste karakter designet noensinne, og gameplayet ser ut til å bli grunt som et plaskebasseng for spedbarn.

 

Fable kommer til å bli fett, men mange kommer til å bli skuffet på grunn av den ekstreme hype'n som har vært rundt det.

 

Ninja Gaiden kommer til å bli et av de feteste action spillene noensinne.

 

Release datoene aner jeg ingenting om, siden de kommer til å bli utsatt alle sammen(Kanskje ikke Ninja Gaiden da, men det skulle jo komme til jul i fjor).

 

Det er i alle fall det min magiske krystallkule sier til meg.

Lenke til kommentar
Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. :(

Man lærer jo av sine feil... Og jeg tror ikke det er det samme utviklingstemaet som jobbet på B&W...

 

Sudeki er xbox'n sin Final Fantasy, og kommer til å bli utrolig bra siden Microsoft vet at xbox trenger et slikt spill, ergo vil de gjøre det så bra som mulig før utgivelse...

Lenke til kommentar
Sudeki er xbox'n sin Final Fantasy, og kommer til å bli utrolig bra siden Microsoft vet at xbox trenger et slikt spill, ergo vil de gjøre det så bra som mulig før utgivelse...

Åssn er det likt Final Fantasy egentlig?? Har sett bilder av det.. Synes ikke de var så bra :no:

 

 

Master D :devil:

Lenke til kommentar
Sudeki er xbox'n sin Final Fantasy, og kommer til å bli utrolig bra siden Microsoft vet at xbox trenger et slikt spill, ergo vil de gjøre det så bra som mulig før utgivelse...

Åssn er det likt Final Fantasy egentlig?? Har sett bilder av det.. Synes ikke de var så bra :no:

 

 

Master D :devil:

Final Fantasy er et sinnsykt bra japansk RPG. Masse fet story, et godt slåssesystem\magisystem, utrolig bra grafisk design, og fantastiske karakterer.

 

Sudeki er et forsøk på å blande vestlige og Japanske RPG'er, men kommer til å feile, fordi A: Det grafiske designet er stygt som få! B: Gameplayet ser ut til å bli kjedelig og repetitivt. C: Min magiske krystallkule sier at det suger hardt og brutalt.

Lenke til kommentar
Håper at Fable ikke blir like skuffende som Black & White. :(

Nei nå for du gi deg :mad:

Black & White var et fantastisk spill og er det fremdeles ! :angry: (ikke grafikk messig så klart ;) )

Black & White var et sinnsykt bra spill som ble dårlig mottat av fansen fordi det var altfor mye hype først. Akkurat som med Fable.

 

Personlig tror jeg Fable kommer til å rocke villt og hemningsløst, men jeg har ikke like høye forventninger som mange andre.

Lenke til kommentar
"er et forsøk på å blande vestlige og Japanske RPG'er, men kommer til å feile, fordi A: Det grafiske designet er stygt som få! B: Gameplayet ser ut til å bli kjedelig og repetitivt. C: Min magiske krystallkule sier at det suger hardt og brutalt."

Hvorfor tror du Sudeki kommer til å feile? Selv har jeg å tenkt å kjøpe meg GameCube(Har Xbox)og har tenkt å kjøpe meg Zelda, og FF.

Lenke til kommentar
"er et forsøk på å blande vestlige og Japanske RPG'er, men kommer til å feile, fordi A: Det grafiske designet er stygt som få! B: Gameplayet ser ut til å bli kjedelig og repetitivt. C: Min magiske krystallkule sier at det suger hardt og brutalt."

Hvorfor tror du Sudeki kommer til å feile? Selv har jeg å tenkt å kjøpe meg GameCube(Har Xbox)og har tenkt å kjøpe meg Zelda, og FF.

Jeg så bilder av det i EDGE, leste en av de første previewene, fikk en litt dårlig magefølelse på grunn av det rimelig kvalme karakter designet og et par ting utviklerne sa. Dess mer jeg har lest om det, dess mindre har det interressert meg. Dessuten sier min magiske krystallkule at det kommer til å suge.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si en ting? Hvordan vil man ha PS2? Når man har GC, og XBOX, Hva trenger man egentlig, for min del, så er de beste spillene til XB og GC... syns det er litt er rart..

 

Edit, ikke tenk på skrivefeilene, da dere skjønner hva som står likevel...

Endret av TharoZ
Lenke til kommentar
[quote]Jeg må bare si en ting? Hvordan vil man ha PS2? Når man har GC, og XBOX, Hva trenger man egentlig, for min del, så er de beste spillene til XB og GC... syns det er litt er rart..[/quote]
Er da noen bra spill til PS2! Alle FF spillene.. Gran Turismo 3 og 4...


Noen av dere som har noe negativt å si om spillene??
Kanskje noen som ikke har tenkt å kjøpe noen av disse spillene?

Jeg skal uansett kjøpe Ninja Gaiden og Fable... Er ikke helt overbevist om Sudeki ennå!

Master D :devil:
Lenke til kommentar

Det er veldig mange bra spill til Ps2.

 

F.eks:

Final Fantasy

Suikoden

Mark of Kri

Ico

Rez

Jak & Daxter 1 & 2

Metal Gear Solid 2

Tekken

Virtua Fighter

Dark Cloud

 

+ mange flere....

 

Ps2 har et mye større utvalg av spill en X-box og GC tilsammen, og i tillegg til mange store titler som de allerede nevnt, så finnes de utallige små og sære titler som ikke kommer på noen annen konsoll slik som Mr Mosquito, det geniale Gregory Horror Show, eller Way of the Samurai. Også er det mange 2D spill, både shoot'em ups og beat'em ups. Også har man tilgang på alle Ps1 spill.

Og så kommer det sinnsykt mange spill ennå. Som F.eks MGS 3, Killzone, og mange andre.

 

Det finnes mange gode grunner til å ha Ps2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...