Gå til innhold

Slipper regjeringen for billig unna?


Anbefalte innlegg

Tenkte litt på det, vi har jo knapt Internet-kafeer, mat-markeder, diskotek, buffeter, kjøttdisk osv. Men dere jobber jo hardt for å gjøre regjeringen rik da, de gir jo ingenting tilbake nesten i form av underholdning. Perfekt for de sikkert, men dere sliter jo for å gjøre de rike, og så bruker dere tid på det de vil, nemlig ting som ikke betyr noe, vitenskap, helsevesen, man ser jo ikke innfødt i jungelen, som trenger noe av dette. Jeg tror de slipper litt billig unna, vinn-vinn for de, regjeringen, slipper å underholde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du skriver "dere" mye, hvor er det du sammenligner situasjonen fra?
Ellers må jeg si at det riktignok er lite internet-kafeer, men behovet er heller neppe til stedet da folk flest i landet både har mer enn nok data på mobilen og internett hjemme.
Kafeer med internett tilgjengelig er det vel rikelig med..

Resten ser jeg ikke noe mangel av :)

Ellers er jeg evig glad for at regjeringen ikke har ansvar for ting som kafeer, diskoteker osv.

Hvilke land er du fra der ting som helsevesen og vitenskap er irrelevant?

  

Aashild64 skrev (11 minutter siden):

man ser jo ikke innfødt i jungelen, som trenger noe av dette.

I motsettning til internett-kafeer, diskoteker og kjøttdisk?
Jeg skal love deg at du finner bedre helsevesen enn internett-kafeer midt i jungelen..

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Aashild64 skrev (9 minutter siden):

Tenkte litt på det, vi har jo knapt Internet-kafeer, mat-markeder, diskotek, buffeter, kjøttdisk osv. Men dere jobber jo hardt for å gjøre regjeringen rik da, de gir jo ingenting tilbake nesten i form av underholdning. Perfekt for de sikkert, men dere sliter jo for å gjøre de rike, og så bruker dere tid på det de vil, nemlig ting som ikke betyr noe, vitenskap, helsevesen, man ser jo ikke innfødt i jungelen, som trenger noe av dette. Jeg tror de slipper litt billig unna, vinn-vinn for de, regjeringen, slipper å underholde

Det er jo litt markedstyrt også da. 

Arbeiderne skal betales og om få bruker det?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...