Gå til innhold

Trippelures sjokoholikertråd for snopesyke kakemonstre🤪


Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (2 minutter siden):

Den var himmelsk god, jeg sa wooow høyt og smilte stort da jeg tok den første biten 😃 Valpen fikk smake det siste som var igjen og han likte den også 😋🤩🐶🥰

Da skal den prøves 🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (21 minutter siden):

Enighetsgjengen :fun:

Ser god ut 🧡

♥️♥️

 

Trippelure skrev (31 minutter siden):

Siden det var halv pris på is hos Narvesen kjøpe jeg med meg denne isen hjem i går , som jeg nettopphar spist som dessert 😃 Har aldri smakt den før, men den var overraskende god 🤩😋🐶🥰 så god at jeg vurderer å dra og kjøpe noen til i morgen 😅

image.png.6e0d6a4369f347923f572c1154d90508.png

Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig digg.😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Disse er på tilbud hos Rema1000 denne uka, koster 30 kroner og 10 øre. De var skikkelig gode, når de fikk tint og varmet seg i 30-40 min 😋 Trenger egentlig ikke å handle mer denne uka, mennehhh... må kanskje en tur til i butikken i løpet av dagen 😁

image.png.56a1991422d2f88568524ab87487748d.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (26 minutter siden):

Disse er på tilbud hos Rema1000 denne uka, koster 30 kroner og 10 øre. De var skikkelig gode, når de fikk tint og varmet seg i 30-40 min 😋 Trenger egentlig ikke å handle mer denne uka, mennehhh... må kanskje en tur til i butikken i løpet av dagen 😁

image.png.56a1991422d2f88568524ab87487748d.png

Cassidy Tvillingene synes at de der er skikkelig digge.🥰🥰😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden):

Cassidy Tvillingene Elsker Troika det er en av favorittsjokoladene våre.😋😋🥰🥰

Jeg savner Troika med appelsingelé, syns den var mye bedre, men akk, det jeg liker best forsvinner liksom. Krembanan, Troika appelsin, Shio ferskenbrus som var en gang i tida... :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg googlet Troika appelsin og ifølge det jeg fant, ble den lansert i 2018, noe som virker absurd, for jeg mener bestemt at jeg smakte den flere år før den tid og jeg har ikke sett den siden FØR 2018 🤔 dette må være min Mandela-effekt :p 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Jeg googlet Troika appelsin og ifølge det jeg fant, ble den lansert i 2018, noe som virker absurd, for jeg mener bestemt at jeg smakte den flere år før den tid og jeg har ikke sett den siden FØR 2018 🤔 dette må være min Mandela-effekt :p 

Cassidy Tvillingene har aldri smakt Troika Appelsin men vi synes at den høres god ut.😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har aldri smakt Troika Appelsin men vi synes at den høres god ut.😋😋🥰🥰

Den var definitivt god, hvis dere likere vanlig Troika, så var Troika Appelsin etter min mening dobbelt så god 😋 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (8 timer siden):

Nu er det dags for første innlegg her :D just som jeg nyter Troika bit fra smågodthylla på Extra, gjenværende fra jeg var og så Furiosa: A Mad Max Saga i går.

Troika Bit i Boks Nidar - Orkla Confectionery & Snacks Norge AS

Velkommen i tråden! 😃😋

N-4K0 skrev (3 timer siden):

Jeg savner Troika med appelsingelé, syns den var mye bedre, men akk, det jeg liker best forsvinner liksom. Krembanan, Troika appelsin, Shio ferskenbrus som var en gang i tida... :( 

Ja, troika med appelsingelé var digg, jeg elsker appelsin. Og Shio var favorittbrusen min også, jeg likte både fersken, solbær og appelsin. Men hadde mest dilla på fersken 🤩😋 Veldig synd at de er borte 😟

image.png.c27886ed16f8e29a0c0414c39b920c79.png

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Velkommen i tråden! 😃😋

Ja, troika med appelsingelé var digg, jeg elsker appelsin. Og Shio var favorittbrusen min også, jeg likte både fersken, solbær og appelsin. Men hadde mest dilla på fersken 🤩😋 Veldig synd at de er borte 😟

image.png.c27886ed16f8e29a0c0414c39b920c79.png

Ja Cassidy Tvillingene synes at alt som er godt og digg forsvinner.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...