Tussi Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Jobs skrev (På 11.10.2025 den 9.54): Lo godt av denne saken . https://www.abcnyheter.no/nyheter/mann-nektet-erstatning-etter-fise-episode-pa-fly/1247295 Jeg har fist mange ganger i den dokøen 😅 men dette flyet var jeg ikke på 1
MR SPEED Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Fiser å fiser å for mye fising føler jeg sitter på en prompe pute da 3
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Skrevet 17. oktober Masse luft i magen idag @Tussi fist masse romler og står i 😀 2
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Skrevet 17. oktober @Tussi 😀 https://www.vg.no/nyheter/i/8qrvrQ/mann-nektet-erstatning-etter-fise-episode-paa-fly 2
Tussi Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (4 timer siden): @Tussi 😀 https://www.vg.no/nyheter/i/8qrvrQ/mann-nektet-erstatning-etter-fise-episode-paa-fly Gjett om jeg har fist i dokøen på fly fra 😅 2
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Skrevet 17. oktober Tussi skrev (15 minutter siden): Gjett om jeg har fist i dokøen på fly fra 😅 Ja hehe 😀 2
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (29 minutter siden): @Tussihar Flatus 😀 Jupp, det har kongen, støre og mod her inne også 😅 2
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Skrevet 18. oktober Tussi skrev (24 minutter siden): Jupp, det har kongen, støre og mod her inne også 😅 Ja ink meg alle har Flatus 😅 men mest morsomt var det når jeg lå inne på sykehuset og spiste mye frukt 😅 2
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ink meg alle har Flatus 😅 men mest morsomt var det når jeg lå inne på sykehuset og spiste mye frukt 😅 Det var da sykepleieren så stygt på deg? 2
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Skrevet 18. oktober Tussi skrev (4 minutter siden): Det var da sykepleieren så stygt på deg? Japp 😀 hehe hun kom inn for å si natta 😀 2
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Jeg skal til Bergen på mandag, da blir det fising på bussen 😅 1
Vokteren Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Advarsel til familien og alle naboer ; vi skal ha fårikål til søndagsmiddag 2
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Vokteren skrev (7 minutter siden): Advarsel til familien og alle naboer ; vi skal ha fårikål til søndagsmiddag Ikke sett fyr på dem 2
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Krig og fred skrev (4 minutter siden): Dette er en veldig kvalm tråd. Det er en koselig fisetråd, jeg savnet det da jeg begynte her... tenk at Gud skapte oss med gratis humor 😅 1 1
Krig og fred Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober 5 minutes ago, Tussi said: Det er en koselig fisetråd, jeg savnet det da jeg begynte her... tenk at Gud skapte oss med gratis humor 😅 Jeg kan bare anta at dere tenner på avføring, og verre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå