Gå til innhold

Feriehus mot husvask?


Gjest 5423f...a33

Anbefalte innlegg

Gjest 5423f...a33

Jeg har vært ute av stand til å holde huset rent i en lengre periode. Det er ikke veldig møkkete, men veldig støvete og vinduene må vaskes. Badene og kjøkkenet er vedlikeholdt.

Huset er relativt nytt, moderne og jeg bor i en «sommerkommune» som er populær blant særlig norske turister.

I sommer skal jeg reise på rehab i tre uker og vurderte å leie ut på Airbnb. Men jeg klarer ikke vaske og rydde det ned til den standardene som kreves grunnet slag.

Vurderingene er å leie inn vaskehjelp som koster ca 10 000 eller «låne» ut mot vask. Ved utleie vil jeg muligens få 7-9000 pr uke.

Innspill?

Anonymous poster hash: 5423f...a33

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 63d62...730

Hvilke uker er det snakk om? Hvordan tenker du ev. å finne noen som kan "låne" mot vasking?

Anonymous poster hash: 63d62...730

Lenke til kommentar
Gjest 5423f...a33
Gjest 63d62...730 skrev (23 minutter siden):

Hvilke uker er det snakk om? Hvordan tenker du ev. å finne noen som kan "låne" mot vasking?

Anonymous poster hash: 63d62...730

Godt spørsmål. Det er tre uker i sommerferien. Etter det tenker jeg fortsette med Airbnb i helger m.v.

Jeg tenkte å annonsere på en lokal FB-side. Det er mange som har familie som kommer tilreisende, eller kjenner folk andre steder med lite penger. Jeg tipper man må bruke to dager på vask. Etter det har man jo et fint feriehus med sengeplasser til seks personer. Det er 15 minutters gange til stranden eller 2 minutter med bil. Nærbutikk er to minutter unna.

Anonymous poster hash: 5423f...a33

Lenke til kommentar
Gjest 5423f...a33 skrev (15 timer siden):

Vurderingene er å leie inn vaskehjelp som koster ca 10 000 eller «låne» ut mot vask. Ved utleie vil jeg muligens få 7-9000 pr uke.

Innspill?

Låne ut mot vask ville jeg definitivt styrt unna. Det kan være all slags folk som hopper på et gratis feriehus og du har null peiling på hvordan de vil vaske. Og hva om de ikke vasker godt nok? Hva skal du gjøre? Ta et depositum og krangle om hva som er bra nok?

Nei, jeg ville heller satset på å leie profesjonell vask og leid ut for å dekke det inn. Da vet du at du får ordentlig arbeid og du har mulighet for å klage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...