Gå til innhold

Serviceleder / prosjektleder elektro lønn


Gjest bb823...484

Anbefalte innlegg

Gjest bb823...484

Har fått en mulighet til å søke på en av to stillinger i et selskap.

Ene er da prosjektleder, den andre serviceleder i elektro.
 

Jeg har ingen formell erfaring til å hoppe inn i prosjektleder rollen med en gang, det er ca 9 år siden jeg jobbet i elektrobransjen.
har jobbet i finans og økonomi siden den gang.
Jeg har et godt rykte på meg, og derfor jeg ble anbefalt å søke til jobben av en som jobber i selskapet som da trenger litt flere ansatte.
Eneste jeg lurte på her fra dere forumbrukere er om dere har noe kjennskap til hvordan lønnsnivået ligger på slike stillinger ?
Selskapet er i Oslo, og arbeider i Oslo & omegn med rundt 70 ansatte.

Jobbintervju er ikke før i Slutten av Mai. Så hadde vært fint å hatt noe å dra paralleller til. Fra ren googling har det kommet veldig lite info på serviceleder, prosjektleder ser ut til å være rundt 650k.  Men da har de som regel teknisk fagskole o.l 

Har spurt en gammel kollega som er serviceleder da jeg møtte han sist, og han sa at han startet på 500k i 2015, har nå 700k 9 år senere.

All info og tips for evt hvor en kan se litt om slikt tas imot med stor takk.
 

Anonymous poster hash: bb823...484

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest b7ffb...869
Gjest bb823...484 skrev (5 minutter siden):

Har fått en mulighet til å søke på en av to stillinger i et selskap.

Ene er da prosjektleder, den andre serviceleder i elektro.
 

Jeg har ingen formell erfaring til å hoppe inn i prosjektleder rollen med en gang, det er ca 9 år siden jeg jobbet i elektrobransjen.
har jobbet i finans og økonomi siden den gang.
Jeg har et godt rykte på meg, og derfor jeg ble anbefalt å søke til jobben av en som jobber i selskapet som da trenger litt flere ansatte.
Eneste jeg lurte på her fra dere forumbrukere er om dere har noe kjennskap til hvordan lønnsnivået ligger på slike stillinger ?
Selskapet er i Oslo, og arbeider i Oslo & omegn med rundt 70 ansatte.

Jobbintervju er ikke før i Slutten av Mai. Så hadde vært fint å hatt noe å dra paralleller til. Fra ren googling har det kommet veldig lite info på serviceleder, prosjektleder ser ut til å være rundt 650k.  Men da har de som regel teknisk fagskole o.l 

Har spurt en gammel kollega som er serviceleder da jeg møtte han sist, og han sa at han startet på 500k i 2015, har nå 700k 9 år senere.

All info og tips for evt hvor en kan se litt om slikt tas imot med stor takk.
 

Anonymous poster hash: bb823...484

Jeg har vært serviceleder for spesefikke områder i teknisk selskap. Dog ikke kun rettet mot elektrobransjen. Dette er på vestlandet, startet på ca 700 i 2020. I dag ligger en vell rundt millionen med erfaring.

Anonymous poster hash: b7ffb...869

Lenke til kommentar

Dette er det eigentleg ikkje mogleg å gi deg eit godt svar på. Det kjem ann på alt for mange faktorar, der kanskje den aller viktigaste er kva som eksakt ligg til stillingane. Normalt sett vil du få lønn utifrå ei totalvurdering på kva jobben går ut på, kva kompetanse som trengs, kva som trengs av personlege eigenskapar, kva som krevs av kjennskap til fagområdet, kjennskap til bedrifta, osv, osv.
Ein prosjektleiar innan byggebransjen kan være alt frå å ha ansvaret for oppføring av uthust til eit par hundre tusen til å ha prosjekteringsansvaret for svare bygg til eit par hundre millionar. Lønnsnivået vil sjølvsagt også bli svært ulikt.

I tillegg så er mykje av lønnsnivået avhengig av dine personlege forhold som kva du har av formalkompetanse, kva du har av relevant arbeidserfaring, leiarerfaring, og økonomierfaring.

 

I tillegg til å google og sjekke tilgjengeleg lønnsstatistikk så er eignetleg det beste rådet å spørre etter slik informasjon. Det mest umiddelbare forslaget er å kontakte den som står som ansvarleg for tilsettinga, den leiaren bør kunne svare ut kva lønnsnivå du kan forvente. Ei bedrift med 70 tilsette er nok så stor at det er sannsynleg at det er ein tillitsvald som du kanskje kan ta kontakt med for å få litt informasjon om lønnsnivået i bedrifta om du ikkje stoler på svaret frå din potensielle arbeidsgivar. Du skal likvel ikkje være for redd for å få eit uriktig svar frå din potensielle nye sjef. Er du ein attraktiv arbeidssøkar så vil ein ikkje forespeile deg eit lønnsnivå som er så lavt at du ikkje møter opp til jobbintervjuet, du kan nok ikkje forvente at du får forespeila det maksimale lønnsbudsjettet, men samtidig vil du nok heller ikkje bli forespeila ei veldig låg lønn.
Tilsvarande så kan du sjølvsagt forhøyre deg med likande selskap for å spørje om kva lønnsnivå dei  ligg på.

Det er ikkje alle som vil snakke så veldig opent om lønnsnivå, men du må nesten berre prøve.

Eit anna tips er at når du fyrst har fått eit jobb og lønnstilbod så har du sjølvsagt rom for å forhandle på lønna før du signerer. Sjølv om det kan virke litt skummelt å kreve for mykje i lønn så er det svært sjeldan at eit høgt lønnskrav fører til at jobbtilbodet blir trukket tilbake. Har du fyrst fått eit jobbtilbod så er det fordi du er den beste kandidaten og at det er nettopp du som er fyrstevalget. Så kjem du med eit nytt høgare lønnskrav så er eigentleg det verste som skjer at du får eit nei som svar, og eit ultimatum om at du enten aksepterer jobb og lønnstilbodet som det føreligg eller så må du takke nei til jobben.
Så det einaste du risikerer dersom du tek i alt for mykje på ditt lønnskrav er at du krever så usansynleg mykje at arbeidsgivar ikkje vil gå i forhandling med deg. Kva som er formykje å kreve kjem også ann på mange faktorar, men normalt så vil det ikkje være heilt urealistisk å kreve ca 10% meir.

Det einaste du skal være litt forsiktig med er å flagge for høgt dine lønnsforventningar før du får eit jobbtilbod. Dette fordi at dersom du signaliserer litt vel høge lønnsforventningar i jobbintervjuet så kan det medføre at arbeidsgivar ikkje "tørr" å gi deg eit jobbtilbod om lønnsbudsjettet ikkje tillet eit lønnstilbod som liknar på det du har sagt at du forventar, og heller gir jobbtilbodet til kandidat nr 2 i staden for då det er mindre "flaut".
Det er eigentleg overraskande kor ofte ein arbeidsgivar ikkje er modig nok til å førsøke å gi eit jobbtilbod til den beste kandidaten om arbeidsgivar trur at kandidaten kjem til å takke nei på grunn av lønnsnivået.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...