Gå til innhold

Gamle spill fra LucasArts og Sierra


Anbefalte innlegg

Hallo!

Samlerlysten for originalspill i pappeske har økt litt i det siste, så prøver å få tak i noe av det jeg mangler. Si ifra hvis du har noe å bytte bort eller selge av Lucasarts eller Sierra. Betaler godt ved riktige titler og eventuelt salg!

Andre selskaper kan også være interessant, men primært fra 80-90-tallet.

 

Hilsen Åmund 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok viktig å si at du vil ha big box spill som du nevner, ellers er det nok mange som vil tilby deg CD-plater i cover eller annet.

Selv har jeg kun tatt vare på selve CD-platene fordi det tar så mye plass.

Har selv jobbet i multimedia-butikk som det het på den tiden, og vi hadde hundrevis av big box stående i salgshyllene.

Har forresten nesten aldri sett slikt lengre på bruktbutikker en gang, så tror mye av slikt ligger langt inn i loftene/bodene/roterommet til folk

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (12 minutter siden):

Vær obs på mulige forfalskninger hvis du leter på steder som Finn og eBay og lignende.

Ja, det begynner jeg heldigvis å få grei oversikt over. Får håpe ingen er ute etter å lure meg, isåfall!

Lenke til kommentar
vidor skrev (3 minutter siden):

Er nok viktig å si at du vil ha big box spill som du nevner, ellers er det nok mange som vil tilby deg CD-plater i cover eller annet.

Selv har jeg kun tatt vare på selve CD-platene fordi det tar så mye plass.

Har selv jobbet i multimedia-butikk som det het på den tiden, og vi hadde hundrevis av big box stående i salgshyllene.

Har forresten nesten aldri sett slikt lengre på bruktbutikker en gang, så tror mye av slikt ligger langt inn i loftene/bodene/roterommet til folk

Det stemmer, ja. Big box. Og som du skriver så er det mange som har kastet eskene, inkludert meg selv. Så eneste måten blir jo å poste litt om det slik at kanskje folk sjekker hva de har på loftet. Det er jo lov å håpe.

Har gjort noen få funn ute i det fri, men det aller meste blir nok kastet, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...