Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Forfatter Skrevet 8. februar Vi innrømmer at vi har vært på st1 nå i natt.😋😋
Sviskepott Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Innrømmer at den vet jeg ikke noe om, men det er helt ok.
75192 Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar (endret) Sviskepott skrev (1 time siden): Innrømmer at den vet jeg ikke noe om, men det er helt ok. Innrømmer her MASTER CHIEFfra HALO serien 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 bilde Endret 9. februar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Innrømmer at vi er luta lei av kulden.🥶🥶
Sviskepott Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Innrømmer at jeg ikke liker kalde, skumle maskinspill.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Vi innrømmer at vi synes at det var godt med cappuccino nå.☕☕😋😋
75192 Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Sviskepott skrev (17 timer siden): Innrømmer at jeg ikke liker kalde, skumle maskinspill. innrømmer hvil du ha bilde fra mitt siste spill
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Forfatter Skrevet 10. februar Vi innrømmer at det var godt med middag nå.😋😋 1
75192 Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Innrømmer nå ser på the walking dead @Sviskepott har du serr den før
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Vi innrømmer at vi ikke liker at det skal komme snø i Bergen på fredag.❄️❄️
Sviskepott Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar 75192 skrev (På 10.2.2026 den 19.51): innrømmer hvil du ha bilde fra mitt siste spill Kan ikke det, for jeg er lettskremt. Vær snill med meg. 75192 skrev (1 time siden): Innrømmer nå ser på the walking dead @Sviskepott har du serr den før Nei, aldri i verden om jeg har. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Vi innrømmer at vi ikke liker at det skal komme snø i Bergen på fredag.❄️❄️ Åhuffåhuffameg! Dere har min medfølelse, men...det kan jo hende at varselet blir tatt med vinden og ført nordover? Håper det. Jeg innrømmer at hos meg er det varslet sol ?!? på fredag den 13 og det høres fint ut med lys igjen. 😍
75192 Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Er bare et lego spill har ikke testa det skal prøve å være snillere mot deg venn en min 😍😍😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Forfatter Skrevet 11. februar Sviskepott skrev (2 timer siden): Kan ikke det, for jeg er lettskremt. Vær snill med meg. Nei, aldri i verden om jeg har. Åhuffåhuffameg! Dere har min medfølelse, men...det kan jo hende at varselet blir tatt med vinden og ført nordover? Håper det. Jeg innrømmer at hos meg er det varslet sol ?!? på fredag den 13 og det høres fint ut med lys igjen. 😍 Tusen Takk, vi håper at værmeldingen skal ombestemme seg.
75192 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar (endret) Innrømmer jeg hører på midnight rambler ROLLING STONES SANG oh yeah oh yeah andre gang Endret 13. februar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Forfatter Skrevet 14. februar 75192 skrev (4 timer siden): Innrømmer jeg hører på midnight rambler ROLLING STONES SANG oh yeah oh yeah andre gang ♥️♥️
Sviskepott Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Jeg innrømmer at det atter er helgrått i været og sier at det har vært lite sol til nå i år. Jeg liker 50/50
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Forfatter Skrevet 16. februar Vi innrømmer at vi verken kan fordra sprengkulde eller tropevarme.🥶🥶🥵🥵🤢🤢 1
Sviskepott Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Vi skal nok igjennom en del dager hvor vi akker og ukker grunnet den varmen. Jeg skal i alle fall delta i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå