MR SPEED Skrevet 9. august Skrevet 9. august Innrømmer trøtt nå må vente for vive xl elite laddes igjen da 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august Vi innrømmer at vi synes det var godt med snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august Vi innrømmer at vi hører på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): Innrømmer logger ut snart senga neste da 🫥🫥 Vi innrømmer at vi ønsker deg godnatt.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 13. august Skrevet 13. august Innrømmer nå tilka fra meny var bare ok…. tikka masala fra saritas er mye bedre best 😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer nå tilka fra meny var bare ok…. tikka masala fra saritas er mye bedre best 😍 Vi innrømmer nam nam.😋😋
N-4K0 Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg innrømmer at jeg nok kommer til å bestille biffsnadder i dag 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Forfatter Skrevet 17. august (endret) Vi innrømmer at vi skal på fisketur om en liten stund.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Endret 17. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
SpecialForce Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg innrømmer at det er lett å planlegge en hel sommerferie og kun gjennomføre en brøkdel av planene.. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Forfatter Skrevet 17. august Vi innrømmer at vi har kost oss med selvfanget stekt makrell, kokte poteter, stekt løk med rømme på til lunsj i dag.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅🥛🥛😋😋
Luna Vulpes. Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg innrømmer at jeg ikke har peiling på hva jeg skal stemme ved stortingsvalget. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Vi innrømmer at vi heller ikke har peiling på hva vi skal stemme.🤔🤔
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Innrømmer det torner ikke bønnene høster in kornet da lyser ikke torner kornmo som det heter ??? Endret 20. august av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Vi innrømmer at vi er klare for høsten nå.🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå