MR SPEED Skrevet 9. august Skrevet 9. august Innrømmer trøtt nå må vente for vive xl elite laddes igjen da 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august Vi innrømmer at vi synes det var godt med snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august Vi innrømmer at vi hører på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. august Forfatter Skrevet 9. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): Innrømmer logger ut snart senga neste da 🫥🫥 Vi innrømmer at vi ønsker deg godnatt.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 13. august Skrevet 13. august Innrømmer nå tilka fra meny var bare ok…. tikka masala fra saritas er mye bedre best 😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer nå tilka fra meny var bare ok…. tikka masala fra saritas er mye bedre best 😍 Vi innrømmer nam nam.😋😋
N-4K0 Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg innrømmer at jeg nok kommer til å bestille biffsnadder i dag 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Forfatter Skrevet 17. august (endret) Vi innrømmer at vi skal på fisketur om en liten stund.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Endret 17. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
SpecialForce Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg innrømmer at det er lett å planlegge en hel sommerferie og kun gjennomføre en brøkdel av planene.. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august Forfatter Skrevet 17. august Vi innrømmer at vi har kost oss med selvfanget stekt makrell, kokte poteter, stekt løk med rømme på til lunsj i dag.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅🥛🥛😋😋
November79 Skrevet onsdag kl 06:07 Skrevet onsdag kl 06:07 Jeg innrømmer at jeg ikke har peiling på hva jeg skal stemme ved stortingsvalget. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:30 Forfatter Skrevet onsdag kl 12:30 Vi innrømmer at vi heller ikke har peiling på hva vi skal stemme.🤔🤔
MR SPEED Skrevet onsdag kl 21:35 Skrevet onsdag kl 21:35 (endret) Innrømmer det torner ikke bønnene høster in kornet da lyser ikke torner kornmo som det heter ??? Endret onsdag kl 21:36 av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:24 Forfatter Skrevet onsdag kl 22:24 Vi innrømmer at vi er klare for høsten nå.🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå