Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai Sviskepott skrev (1 minutt siden): Syns at de kristelige røde dagene skulle ha vært fritt til å bestemme over selv. Ille at et fåtall skal bestemme over alle oss andre som gjerne bare vil fortsette å leve et helt vanlig liv. Cassidy Tvillingene synes at dette er kloke og sanne ord, og vi er helt enige med deg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai Rapporter Del Skrevet 9. mai Innrømmer JBL TOUR PRO 2 får vont øra bruke jeg snur opp ned bedre bass bytter på 2 øre proper jeg har fått 110% dilla THE ROLLING STONES NÅ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Innrømmer JBL TOUR PRO 2 får vont øra bruke jeg snur opp ned bedre bass bytter på 2 øre proper jeg har fått 110% dilla THE ROLLING STONES NÅ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi digger den logoen der.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai Rapporter Del Skrevet 9. mai Innrømmer tok en real slurk burn mens hører på Brown Sugar 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): Innrømmer tok en real slurk burn mens hører på Brown Sugar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai Rapporter Del Skrevet 10. mai Nå innrømmer jeg at jeg er dau trøtt nå. Góðan nótt folk. 😴😴💤💤😴💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Nå innrømmer jeg at jeg er dau trøtt nå. Góðan nótt folk. 😴😴💤💤😴💤 Cassidy Tvillingene innrømmer at da ønsker vi deg en Godnatt vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai Rapporter Del Skrevet 10. mai Innrømmer da lyst på oste grill 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): Innrømmer da lyst på oste grill Cassidy Tvillingene innrømmer at vi også har lyst på ostegrill.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Jeg forstår godt at MGP låta til Gåte kom på sisteplass. 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to har absolutt null interesse for MGP.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Innrømmer den ROLLING STONES sangen er veldig flott sang miner om THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai MR SPEED skrev (34 minutter siden): Innrømmer den ROLLING STONES sangen er veldig flott sang miner om THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er helt enige med deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai Rapporter Del Skrevet 13. mai (endret) Innrømmer jeg skal ha egg og kaviar til frokost Endret 13. mai av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi skal ha sushi til lunsj.🥢🥢🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har sovet godt i ettermiddag.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai Innrømmer spist blåbær i dag 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai Jeg innrømmer at jeg ble solbrent i går, for glemte å smøre meg og hadde heller ikke kjøpt solkrem i år. Kjøpte solkrem i dag, og klarte å få den til å havne i bunnen av sekken med mange tunge ting oppå seg... Hurraaaaa.... solkrem i hele sekken og måtte vaske alt jeg hadde handlet, samt kaste noe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai Cassidy Tvillingene innrømmer at det har vært veldig varmt i Bergen i dag.🥵🥵 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå