MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Innrømmer nå jeg spiser chilli nøtter å drikker vann👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Innrømmer at jeg er litt trøtt i dag og må ty til en kopp kaffe 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Delvis skrev (4 timer siden): Enig. Har gjort blemme der en gang i tiden og klippet sunt noe i en pakke. Etter det har jeg hatt liggende et barberblad og bruker det på spesielt vanskelige pakninger. Det er lettere ved å forsiktig lage snitt med et sylskarpt barberblad. Da går resten som regel ganske greit 🙂 Kan også bruke skalpell eller stanley kniv. Kommer litt an på hvordan pakningen er 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det høres ganske lurt ut.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi håper at vi ikke får mer snø her i Bergen i år, og at våren snart kommer.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi håper at vi ikke får mer snø her i Bergen i år, og at våren snart kommer.😊😊 Helt enig. Innrømmer at jeg ikke liker at det vil snø i Oslo i morgen 😱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig. Innrømmer at jeg ikke liker at det vil snø i Oslo i morgen 😱 Cassidy Tvillingene leste på nettet at dere skulle få skikkelig mye snø i Oslo i morgen, Cassidy Tvillingene gjetter at det kanskje blir et skikkelig trafikkaos i Oslo i morgen da. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene leste på nettet at dere skulle få skikkelig mye snø i Oslo i morgen, Cassidy Tvillingene gjetter at det kanskje blir et skikkelig trafikkaos i Oslo i morgen da. Stygt redd dere har rett 😱 håper det er overdrevet og at ting går ok 😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (Akkurat nå): Stygt redd dere har rett 😱 håper det er overdrevet og at ting går ok 😅 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det kommer til å gå ok.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det kommer til å gå ok.👨🦰👩🦰👍👍 Da får det nok bra 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april Entern skrev (Akkurat nå): Da får det nok bra 😊😊👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Må innrømme kjøpt 10 burn❤️ å bygge 4 sett lørdag må snu døgn rytmen å nå hører raga rockers Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi digger både DumDum Boys, DeLillos, Jokke & Valentinerne og Raga Rockers.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Innrømmer å ha plater av DeLillos og Raga Rockers 👍, men ikke av Dum Dum Boys og Jokke 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Delvis skrev (7 minutter siden): Innrømmer å ha plater av DeLillos og Raga Rockers 👍, men ikke av Dum Dum Boys og Jokke Cassidy Tvillingene har plater av alle fire.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Innrømmer begynt på cola igjen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Innrømmer begynt på cola igjen Cassidy Tvillingene drikker både Urge og Cola vi.🟩🟩🟥🟥 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Innrømmer jeg drepte en fiende med et skudd med hjelp fra hunden sist hang brukte jeg opp all amo på han han hadde rusting type umulig drepe snøft 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er glade for at det ikke kom snø her i Bergen i går, vi hadde bare sludd i luften. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Innrømmer at jeg er ganske lat og ikke gidder å støvsuge i dag 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Innrømmer at jeg er ganske lat og ikke gidder å støvsuge i dag 😁 Cassidy Tvillingene skal støvsuge i morgen vi.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå