Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Chatting på Tinder/snap før interessant


Anbefalte innlegg

Matchet med ei interessant og pen dame på Tinder for tre uker siden. Skrev litt der en uke, før vi la hverandre til på Snapchat. Spurte ho også ut på date etter en uke, og hun svarte «ja det hadde vært koselig», men at det ikke passet i kommende uke da hun skulle reise bort. Jeg har vært på samling med jobben nesten hele uka her, så blitt lite tid til overs til en date den uka her også. I påska så hadde begge lagt planer tidligere, og er borte på hver sin hytte, og det blir nok ingen date da heller. 
 

Men hvis jeg går ut ifra at det blir en date etter påske, hvor mye eller lite kontakt er greit å ha på snap/tinder før date? Jeg er redd for at hvis jeg ikke opprettholder kontakt, så dabber alt av. Hvis jeg skal skrive noe på Tinder/snap noen eller alle dager, hva kan jeg skrive om? Jeg er en dårlig chatter, og jeg synes det er best å møtes så fort som mulig til date. Nå tok det litt tid før en evt date, så hvordan håndtere ting slik at muligheten/interessen fra ho opprettholdes? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at chatten flyter fint av seg selv hvis begge er interesserte og har lyst på en date. Det beste er nok som du forsøkte, å date raskt etter match. Damer får utallige matcher, og jeg vil tippe når jeg ikke får til en god chat eller at hun bruker lang tid på å svare, så chatter hun med en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...