Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han løy til meg om dette, hva skal jeg gjøre ?


Gjest 74c4e...43b

Anbefalte innlegg

Gjest 74c4e...43b

 

Han sa han var i et forhold i 6 år fra han var 11- 17 år. Han er 18 nå, fant ut at det bare var løgn, og noe han bare fant på fyf ! Han løy til meg og sa ting som «hun sa jeg var veldig smart» osv, han sa han bodde i London hele livet, og at han skal til Norge om noen mnd selvom han kan bra norsk sa han det var fordi han har familie i Norge som er norske og snakker bra norsk. Det var også løgn, han bodde i Norge hele livet og reiste til London for utveksling kun i et år. Hvorfor lyver han så jævla mye om sånt? Hva skal jeg gjøre, burde jeg blokke han?

(Dette er en gutt som flørta med meg og vi skulle evt møtes, men vil ikke lenger)

 

Anonymous poster hash: 74c4e...43b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde blokke han ja. Såpass mye løgn om unødvendige ting er et rødt flagg. Hvordan skal du noen gang kunne stole på fyren? Han kommer garantert til å lyve masse mer, om dere blir sammen.

Endret av Aiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 74c4e...43b
Aiven skrev (10 timer siden):

Du burde blokke han ja. Såpass mye løgn om unødvendige ting er et rødt flagg. Hvordan skal du noen gang kunne stole på fyren? Han kommer garantert til å lyve masse mer, om dere blir sammen.

Tror du han er toxic? Og hvorfor tror du han lyver så mye til meg?

Anonymous poster hash: 74c4e...43b

Lenke til kommentar
Gjest 74c4e...43b
ole_marius skrev (10 timer siden):

Hvis han lyver om noe så trivielt som hvorhen han har bod, så er han mer enn kompetabel til å lyve om mye mer alvorlige temaer. F.eks. forhold, økonomi, sykdom etc.

Han har allerede løyet om forhold. 

Anonymous poster hash: 74c4e...43b

Lenke til kommentar
Gjest 74c4e...43b skrev (1 minutt siden):

Tror du han er toxic? Og hvorfor tror du han lyver så mye til meg?

Anonymous poster hash: 74c4e...43b

Litt vanskelig å si hva som feiler han uten mer informasjon. Ikke tenk på det, bare blokker og glem ;)

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Du kan jo konfrontere han, og høre hva han sier?

Det hadde jeg gjort.

Har han løyet mye tidligere også?

Er han feks en "lystløgner" ?

Virker som han prøver å imponere deg ved å fremstå "bedre" , enn det han er.

Muligens han er stressa, og vil du skal like han. I såfall så virker han litt umoden i "min bok".

Jeg hadde blitt veldig nysgjerrig på hva som var årsaken til dette, og hadde valgt å spørre han. 

Så er det jo opp til deg om du "godtar" forklaringen hans. Tenker uansett at det ikke er et positivt tegn at du føler du må "spørre" på et diskusjonsforum om dette. Skjønner veldig godt at du lurer.....

Det hadde jeg også gjort 😂.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...