Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det finnes enorme mange ulike Ai-tjenester må, men det er et stor forskjell i hvordan de oppfører seg.

Jeg ønsker en tjeneste som er god til å trekke ut hovedpunktene i en artikkel som at det kan plasseres i en egen "boks" litt på samme måte som VG har.

Av samtlige tjenester jeg har testet til nå så det faktisk Samsung sin oppsummering-funksjon i de nye Samsung telefonene den beste, men det blir tungvint å måtte forholde seg til kun den.

Tar gjerne i mot tips om noen har et godt alternativ 🙂

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Komplett ubrukelig skrev (2 minutter siden):

Ja. Jeg opplever bing med chatgpt4 som mye dårligere enn via openai 

Takker. Jeg mistenkte faktisk det...
Synes alltid at selv OpenAi 3.5 (gratis utgaven) gir bedre svar når det ikke gjelder å generere innhold som er up-to-date.

Får man automatisk tilgang til chatgpt4 dersom man betaler nå? Da jeg kjøpte en måned i fjor så var det kun i beta, og jeg fikk ikke tilgang.

Litt kjipt å betale for noe som er "gratis" andre steder, men det er jo som med alt annet. Det er en grunn til at kvalitet koster mer. Samtidig er det et utrolig nyttig hjelpemiddel.

Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig skrev (3 minutter siden):

Ja alle får v4 nå. Ingen binding så verdt å prøve ut. 

Herlig😀

Takk for gode svar. Spent på å teste. Forresten, ser de har et alternativ til 25 USD som inkluderer flere brukere. Vet du om dette kan brukes på tvers av familiemedlemmer med egen konto?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...