Gå til innhold

Arsenal-spiss utestengt i Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også blitt VAC banned for noe jeg ikke har gjort. Det som skjedde var at jeg brukte samme telefonnummer på flere kontoer og den ene kontoen juksa i CS så ble alle kontoene utestengt fordi de hadde samme telefonnummer. Jeg vet det er min egen dumhet men jeg spurte Valve om de kunne løse problemet likevel og de sa at de ikke kunne hjelpe noen om det gjelder VAC utestengelse (ingen unntak) 

Lenke til kommentar
pakjensen skrev:

Jeg har også blitt VAC banned for noe jeg ikke har gjort. Det som skjedde var at jeg brukte samme telefonnummer på flere kontoer og den ene kontoen juksa i CS så ble alle kontoene utestengt fordi de hadde samme telefonnummer. Jeg vet det er min egen dumhet men jeg spurte Valve om de kunne løse problemet likevel og de sa at de ikke kunne hjelpe noen om det gjelder VAC utestengelse (ingen unntak) 

Du juksa?? Får holde deg til singelplayer spill da vettu, siden du ikke er god nok til online... Får håpe du og alle andre som ødelegger får lange utestengelser
  • Liker 2
Lenke til kommentar
pakjensen skrev (7 timer siden):

Jeg har også blitt VAC banned for noe jeg ikke har gjort. Det som skjedde var at jeg brukte samme telefonnummer på flere kontoer og den ene kontoen juksa i CS så ble alle kontoene utestengt fordi de hadde samme telefonnummer. Jeg vet det er min egen dumhet men jeg spurte Valve om de kunne løse problemet likevel og de sa at de ikke kunne hjelpe noen om det gjelder VAC utestengelse (ingen unntak) 

Noe du ikke har gjort? Du sier jo at en av kontoene dine ble brukt til å jukse med? Da har du jo mistet kontoene med rette.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, pakjensen said:

Jeg har også blitt VAC banned for noe jeg ikke har gjort. Det som skjedde var at jeg brukte samme telefonnummer på flere kontoer og den ene kontoen juksa i CS så ble alle kontoene utestengt fordi de hadde samme telefonnummer. Jeg vet det er min egen dumhet men jeg spurte Valve om de kunne løse problemet likevel og de sa at de ikke kunne hjelpe noen om det gjelder VAC utestengelse (ingen unntak) 

JUSTICE

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...