Gå til innhold

Kjenningsmelodi NRK Nattradioen ca 1985


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Håper noen kan hjelpe meg med å finne igjen kjenningsmelodien som ble brukt i nattradioen midt på 80 tallet. Det er ikke Reodors vise. jeg mener. Det var en gitar instrumental, med en europeisk gitarist. Nå er dette mange år siden, kom et program senere som het nattønsket? husker ikke. Har spurt NRK men der er ingen som vet tydeligvis.

Er det noen som kan hjelpe? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er vanskelig med hukommelse, jeg mener nattønsket var noe som kom senere, eller var en del av nattradioen til å begynne med. Her må en nesten stole på det en husker, da det er litt forskjellig hva som kan finnes ved å google. Kan være at jeg blander sammen Pandoras Jukebox med Sigbjørn Nedland...ikke sikker. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kjenningsmelodien til nattradioen ca 1985-1990 (?) var instrumentalen "Watery Music" med den britiske gitaristen Maurice Deebank. Den er på albumet "Inner Thought Zone" som kom i 1984. 

Eg var på jakt etter den sjølv i mange år, og snubla tilfeldigvis over den for ikkje så mange år sidan. Det slo meg kor mange det var som hadde "gløymt" den sidan den gongen. Eg trur eg kan slå fast at det ikkje er noko i vegen med din hukommelse...🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...