Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Kom hjem fra jobb 21:00 i dag faen jeg tjener jo penger som grass men jeg får jo ikke brukt no :( 

Bruk de på en smart varmtvannsbereder da 😜😂 Og kanskje noen nye møbler. En seng så du ikke trenger å sove på sofaen osv 😃😻🐶🥰 Hvordan går det med ho jenta på bensinst da? Snakket noe mer med henne? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Oooo, svart er kult 😁 Du vil jo spare inn masse penger på strømregninga da, og om du får ENOVA støtte i tillegg så sparer du enda mer penger 😃😻🐶🥰 

Ja den er jo kul da :D ja vil nok spare inn en del har mobilt bredbånd da så aner ikke om jeg kan kjøre den på det :( ja er uaktuelt å søke støtte da kommer jo elektriker i tillegg med 3-4 000,- også får du rørlegger for 8 000,- så blir det +++ så nei kjøper den kontant og gjør jobben sjøl :D 😃😻🐶🥰  Jeg hater å betale andre mennesker for noe jeg kan gjøre sjøl :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja den er jo kul da :D ja vil nok spare inn en del har mobilt bredbånd da så aner ikke om jeg kan kjøre den på det :( ja er uaktuelt å søke støtte da kommer jo elektriker i tillegg med 3-4 000,- også får du rørlegger for 8 000,- så blir det +++ så nei kjøper den kontant og gjør jobben sjøl :D 😃😻🐶🥰  Jeg hater å betale andre mennesker for noe jeg kan gjøre sjøl :( 

Skjønner det. Om man har kunnskapen og evner er jo selvgjort velgjort :thumbs:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Bruk de på en smart varmtvannsbereder da 😜😂 Og kanskje noen nye møbler. En seng så du ikke trenger å sove på sofaen osv 😃😻🐶🥰 Hvordan går det med ho jenta på bensinst da? Snakket noe mer med henne? 

Ja jeg gjør det 😀 men gjør jobben selv uten støtte ? 😉 hehe vi får ta noen ting av gangen sofaen med pus funker ennå 😉 nei hele huset skulle vært tømt 😀😻🐶🥰 Joa det går bra med henne 🥰 ja snakket med henne i stad når jeg skulle ha mat 😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Skjønner det. Om man har kunnskapen og evner er jo selvgjort velgjort :thumbs:

Ja det er det feks hos Rørgrossisten så ligger berederen på 8 625,- ink mva vanlig pris 23 261,- med alt vil det jo bli 35 261,- - 4 000,- = 31 261,- er livsfarlig å slippe til Fagfolk i en bolig på 46 år uten vedlikehold da ser de pengeinntjening med en gang blir som å gå på bilverksted for EU-Kontroll benytter NAF til sånt :thumbs:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Nice 😎

Valpen har bare sovet de siste timene men våkna nå, så jeg må ut en liten tissetur med han 🐶🥰

Me sjåast 🫡

Ja 😀 han har våkna ja ja dere får tisse så snakkes vi når du kommer tilbake 🐶😻🥰 vi ses 😀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

Da trengs 2 Stk Fix-Pro Vinkel 15mm til Kobberrør forkrommet og Kobberrør hard 15X1,0mm X 2 meter og en rørkutter alt sammen for 646,- på Megaflis min venn innen vvs :D 

Fix-pro vinkel 15mm til kobberrør forkrommet

EAN5705154184136
 
Varekode008256
 

Kobberrør hard 15 x 1,0 mm x 2 mtr.

EAN5705150238369
 

Varekode021510

6903366503243_1.png?ref=D3A58A2531&w=700&scale=both&mode=pad&h=700&format=jpg

 

Kobberrør.webp

Vinkel.webp

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Hei igjen ja 😉 Joda Tuss går det bra med 😻😻 mulig han gjør det 😻😻

Det er bra det går bra med han 😊😻🐶🥰 Jeg håper virkelig du tar en kjøretur til Tussi i Kristiansand og henter noen katter derfra 😉😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...