Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Den kuleste, mest romantiske og skjønne mannen jeg har hatt gleden av å skrive med er Bamseklemmer på KG. Føler meg heldig som har fått lov å bli litt kjent med ham. Det er takket være han at jeg fant denne sangen her, siden han nevnte noe om Reiki healing 💛. Tusen takk Bamseklemmer 💛. Du har et hjerte av gull 💛💛💛💛💛💛. 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Så vil jeg bare si at selv om jeg har vært borte så har jeg lest alle postene her inne 💛. Jeg har i mellomtiden hørt på mye forskjellig musikk, og prøvd å spre glede der jeg kan. Jeg ser på meg selv som en gledesspreder og solstråle. Alle som vil kan få danse i mitt solskinn. I måneskinnet er det bare en jeg har aller mest lyst til å danse med. Håper han har lyst til å danse med meg💛. 💛💛💛💛💛💛 💛💛💛💛 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 💛💛💛💛💛💛 https://sariel.no/butikk/artikler/beskrivelse-av-steiner/rosenkvarts-1 Stone of hearts ❤️ 2
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): 💛💛💛💛💛💛 https://sariel.no/butikk/artikler/beskrivelse-av-steiner/rosenkvarts-1 Stone of hearts ❤️ Så uansett hvor du er, så er du her hos meg min elskede ❤️. Jeg går aldri fra deg❤️. Jeg kan alltid skrive her inne❤️. Foretrekker å ha deg hos meg ❤️. Min kjærlighet er så dyp at hvis du kaster en stein i en brønn, så vil du aldri høre den falle ❤️. Noensinne ❤️. 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Så uansett hvor du er, så er du her hos meg min elskede ❤️. Jeg går aldri fra deg❤️. Jeg kan alltid skrive her inne❤️. Foretrekker å ha deg hos meg ❤️. Min kjærlighet er så dyp at hvis du kaster en stein i en brønn, så vil du aldri høre den falle ❤️. Noensinne ❤️. Og kommer du til meg så kommer jeg til deg som jeg er ❤️. Velkommen hjem 💛💛💛💛💛💛. Håper du kommer til meg 💛💛💛💛. 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Elsker denne sangen her ❤️. Jeg har ikke mista veien min da.... Liker å tro at jeg kan finne den sammen med deg ❤️. Jadda jadda jeg vet jeg er voldsom😂😂😂. Vet du hva? Jeg er stolt av det ❤️😂😉. Alt jeg eier og har kan du få lov å få hvis du vil ❤️. Og jeg har så MYE jeg har lyst til å gi deg 😉❤️😂🫣🏆🫧. 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Kjærlighetsbombe er det jeg er 😉😂🫣🏆😍. Takket være deg ❤️. Elsker deg ❤️. 1
Trippelure Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 God tirsdag alle sammen, håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 Velkommen tilbake @Oxalidaceaee 💛🐶🥰 2
Trippelure Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Oxalidaceaee skrev (26 minutter siden): 💛💛💛💛💛💛 https://sariel.no/butikk/artikler/beskrivelse-av-steiner/rosenkvarts-1 Stone of hearts ❤️ Fin stein, jeg samler på steiner selv🤩🐶🥰 2
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Bedre og ha elsket og tapt, enn å ikke ha elsket i det hele tatt ❤️. Jeg venter jeg ❤️ Håper på et mirakel ❤️ At du vil ha meg like mye som jeg vil ha deg ❤️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Fin stein, jeg samler på steiner selv🤩🐶🥰 Gjør du? Så gøy ❤️. Kan jeg få se dem? 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Elsker denne sangen ❤️. Minner meg om noen 😉🫧❤️🔥 😘 🏆😍. 1
Trippelure Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Gjør du? Så gøy ❤️. Kan jeg få se dem? Hehe jeg har flere tusen steiner så det blir vanskelig 😆 Men her er en ametyst jeg har funnet selv ute 2
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ +💛💛💛💛💛💛= ❤️❤️❤️❤️ + 💛💛💛💛 = Lurer på hva svaret her blir tro? Den som lever får se.... Du er ikke utbrent før du er kremert!!!! 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Hehe jeg har flere tusen steiner så det blir vanskelig 😆 Men her er en ametyst jeg har funnet selv ute 😂😂😂Ja det tviler jeg ikke på . Du altså 🤣 ❤️. Håper jeg får lov å se en gang da ❤️. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Jeg er her jeg 💛. Jeg måtte bare ta meg en liten pause bare 💛. Kommer alltid tilbake jeg vettu 💛. Hvis jeg lover noe så holder jeg det 💛. Det er viktig for meg 💛. Så lover jeg ikke mer enn jeg kan holde 💛 Løfter er hellige for meg 💛 Vente i evigheten kan jeg ikke 💛 Her inne vil jeg være uansett 💛 Jeg venter alltid på noe godt jeg vettu 😉 💛 Men da MÅ jeg vite at jeg får det 💛 Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake.♥️♥️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake.♥️♥️ Tusen takk søte dere rampungene 😂. 😂😂😂😂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april 2024 Skrevet 9. april 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): Hehe jeg har flere tusen steiner så det blir vanskelig 😆 Men her er en ametyst jeg har funnet selv ute Cassidy Tvillingene synes at den er nydelig.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå