Maskinfører Skrevet 3. april 2024 Forfatter Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så lenge det er liv er det håp💛 Jeg lever i håpet jeg 💛 Ja det er det 💛💛💛
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så lenge det er liv er det håp💛 Jeg lever i håpet jeg 💛 Hva er håp for deg?
Maskinfører Skrevet 3. april 2024 Forfatter Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Ja det forstår jeg 💛 Det er veldig vondt å savne noen 💛 Selvfølgelig er det det 💛 Ja det er jævla vondt ☹️☹️☹️☹️💛💛💛
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 💛💛💛 Ja for hvis man ikke har håp så har man ingenting i min bok💛 Er jo en grunn for at jeg skriver her inne 💛
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er jævla vondt ☹️☹️☹️☹️💛💛💛 Hvor vondt er det da synes du? 1
Maskinfører Skrevet 3. april 2024 Forfatter Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Tusen hjertelig takk 💛 Det setter jeg veldig stor pris på at du skriver 💛 Bare koselig 💛💛💛💛ja må jo være koselig 💛💛💛
Maskinfører Skrevet 3. april 2024 Forfatter Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hvor vondt er det da synes du? Det er jo ikke noe særlig å ha mistet begge foreldrene i den alderen mann er i ☹️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare koselig 💛💛💛💛ja må jo være koselig 💛💛💛 Ja det er så viktig og være hyggelig mot alle 💛 Til og med de som ikke er snille💛 Er du snill tenker du? Hvordan er du snill?
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke noe særlig å ha mistet begge foreldrene i den alderen mann er i ☹️ Absolutt ikke. Enig i det 💛 1
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Hvilke verdier setter du mest pris på? 💛 Hva er viktig for deg?
MR SPEED Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Hva skjer? Spiller Arizona sunshine 2 et vr spill skrekk skytte spill slutta kom utt i spillet en dør ble låst der fikk ikke laget hånd granater for sprenge zombiene da
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Bare koselig 💛💛💛💛ja må jo være koselig 💛💛💛 Hva er koselig for deg da? Hva liker du? 1
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Spiller Arizona sunshine 2 et vr spill skrekk skytte spill slutta kom utt i spillet en dør ble låst der fikk ikke laget hånd granater for sprenge zombiene da Her var det mye forskjellig 😂 Liker du variasjon du?
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Spiller Arizona sunshine 2 et vr spill skrekk skytte spill slutta kom utt i spillet en dør ble låst der fikk ikke laget hånd granater for sprenge zombiene da Fin hund 💛
Maskinfører Skrevet 3. april 2024 Forfatter Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Hva er koselig for deg da? Hva liker du? Liker å snakke med koselige mennesker 😊
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Liker å snakke med koselige mennesker 😊 Hvordan er mennesker koselige synes du da?
Maskinfører Skrevet 3. april 2024 Forfatter Skrevet 3. april 2024 Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Absolutt ikke. Enig i det 💛 Nei ikke jeg heller 💛
Oxalidaceaee Skrevet 3. april 2024 Skrevet 3. april 2024 Alle valper er like skjønne synes jeg da💛 Skulle jeg valgt en selv så tror jeg at jeg hadde valgt en Border Collie💛 Spesielt hvis jeg hadde hatt mulighet for at den kunne ha løpt løs, fordi det tror jeg er det beste for den rasen der💛 Er jo viktig at dyra har det så bra som de kan ha det💛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå