Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Og vi ønsker deg lykke til hos Kiropraktoren i morgen.🥰🥰

sløyfer Betyr Ikke gå til kiropraktoren  men kan hande jeg ombestemmer meg da bedre nå 😃😃😃😃

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (På 29.12.2023 den 11:40 PM):

Er bare så lat desverre. Dere er jo to som sikkert alltid lager måltid sammen! Når jeg bodde sammen med en kompis så byttet vi på å lage mat. Jeg lagde ene dagen, og han neste, og han som ikke lagde tok oppvasken. 

Sånn gjøres det i gode gamle ekteskap også :D 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden):

Cassidy Tvillingene forstår, men vi synes at mild tacosaus er altfor svak og smakløs.😉😉

Smakløs er jeg uenig i, jeg syns den har bra med smak, men svak forstår jeg for folk som liker det sterkere :) 

Lenke til kommentar

Farris, Imsdal o.l. vann med smak syns jeg derimot er smakløst. Smaken kan være god, men det er altfor svak smak for meg.

Imsdal hadde en sportsdrikkvariant for noen år siden hvor ene varianten var med sitron og den syns jeg var veldig god og faktisk hadde greit med smak, men generelt sett er jeg nødt til å tilsette saft i smakssatt vann for at det skal bli brukbart.
Må for øvrig legge til at kun vann med kullsyre, type klassisk Farris, hater jeg, det er ikke godt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Farris, Imsdal o.l. vann med smak syns jeg derimot er smakløst. Smaken kan være god, men det er altfor svak smak for meg.

Imsdal hadde en sportsdrikkvariant for noen år siden hvor ene varianten var med sitron og den syns jeg var veldig god og faktisk hadde greit med smak, men generelt sett er jeg nødt til å tilsette saft i smakssatt vann for at det skal bli brukbart.
Må for øvrig legge til at kun vann med kullsyre, type klassisk Farris, hater jeg, det er ikke godt i det hele tatt.

Cassidy Tvillingene har faktisk lurt litt på oss her i Norge når det kommer til å kjøpe flaskevann, for vi bor faktisk i et av de få landene i verden hvor man kan drikke vann rett fra springen. Og allikevel så er vi blant de som kjøper mest flaskevann.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Jeg kjøper storflasker med Farris Bris iblant og tilsetter saft når jeg har lyst på brus, men det er ukedag, så jeg lager brus selv. Ellers gidder jeg ikke å kjøpe det, og ja, det er litt rart, men jeg skjønner det egentlig for jeg syns generelt sett at vann smaker kjedelig :p bedre med saft for min del eller noe som har smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...