Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene lurer på om Tuss og Frida er våkne nå.😻😻

Hehe tror Frida ligger i Dokumenthylla og sover Tuss har krøllet seg sammen ved siden av meg på pleddet til far dvs det han hadde på seg når han sovnet inn 😻😻😻😻

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig søtt og koselig vi.😻😻♥️♥️

Ja er søtt 😻😻❤️❤️ Er vel pga varmepumpa tenker jeg Frida er mere sånn pinglekatt alltid vært inne tynne labber osv osv Tuss er mere hardhaus tykk pels mere fett på kroppen tykke labber etc pappa mente han var en Norsk Huskatt gul og hvit kort pels 😻😻❤️❤️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Ja er søtt 😻😻❤️❤️ Er vel pga varmepumpa tenker jeg Frida er mere sånn pinglekatt alltid vært inne tynne labber osv osv Tuss er mere hardhaus tykk pels mere fett på kroppen tykke labber etc pappa mente han var en Norsk Huskatt gul og hvit kort pels 😻😻❤️❤️

Cassidy Tvillingene forstår, du er heldig som har Tuss og Frida.😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår, du er heldig som har Tuss og Frida.😻😻

Ja jeg er heldig som fikk bli kjent med dem 😻😻 har en pus ute også da 😻😻 hehe men den er ikke min 😻😻løper så fort jeg kommer men den spiser tørrfor jeg legger i skålen hennes 😻😻 har alltid vært snill mot henne hun var på trappa for en stund siden så fikk jeg tråkker på halen hennes så har ikke fått kost med henne på noen uker hun virker redd ☹️ hadde det ikke vært for henne så hadde ikke Lussi overlevd i 2016-2017 Maja stakkar var så tykk og korte bein at hun fant jeg 3 dager under en isoporplate  😻😻

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja jeg er heldig som fikk bli kjent med dem 😻😻 har en pus ute også da 😻😻 hehe men den er ikke min 😻😻løper så fort jeg kommer men den spiser tørrfor jeg legger i skålen hennes 😻😻 har alltid vært snill mot henne hun var på trappa for en stund siden så fikk jeg tråkker på halen hennes så har ikke fått kost med henne på noen uker hun virker redd ☹️ hadde det ikke vært for henne så hadde ikke Lussi overlevd i 2016-2017 Maja stakkar var så tykk og korte bein at hun fant jeg 3 dager under en isoporplate  😻😻

Cassidy Tvillingene blir veldig rørte over det fine som du skriver der.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene blir veldig rørte over det fine som du skriver der.♥️♥️

Ja jeg også ❤️❤️ åssen Maja og Lussi kom seg ut aner jeg ikke det var ett mysterium jeg og pappa aldri fant ut ❤️❤️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Maja og Lussi hadde sine hemmeligheter vi.😉😉😻😻

Hehe ja de hadde kansje det eller var det noen vi ikke kunne se ? 😉😉😻😻 Noen som ikke likte katter ? ☹️☹️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at det er søtt og koselig.♥️♥️😻😻

Ja er det ❤️❤️😻😻 jeg lurer på om Frida er redd Tuss for hun viker unna hver gang de kan ikke ligge ved siden av hverandre som jeg sier til han hun var her først Turen kommer til han en gang pappa sa Tuss var en enmanns katt det nytter ikke å skaffe lekekamerat til han akkurat som Pondus som pappa hentet sånn at Nøste hadde selskap når de var på jobb hva kan gjorde nede på jernbanen det aner jeg ikke jeg har mine mistanker men ☹️☹️😻😻❤️❤️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...