MR SPEED Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️ Ønsker til bake good kveld 😊😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (7 minutter siden): Ønsker deg goood bedring fra meg @Maskinfører Vi ønsker deg også Godbedring @Maskinfører♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (8 minutter siden): Ønsker til bake good kveld 😊😊 Tusen Takk, vi håper at du har en fin og god kveld.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, vi håper at du har en fin og god kveld.♥️♥️ Ok 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (20 minutter siden): Ok Ryuuou skrev (3 minutter siden): Koffein piller? Vi ønsker dere en fin og god kveld videre.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god kveld videre.♥️♥️ Bedre en best fikk tak 4 sushi nå 4 sushibowl nå 😍😍😍😍 1
MR SPEED Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Kjøpte den her nå 1 min siden https://shopkissonline.com/products/love-gun-puzzle?utm_source=Klaviyo&utm_medium=email&utm_campaign=05.27.25_Father's Day_all&utm_id=01JW9D7YVW4XPZNW5AJ42CPXJR&_kx=AJrUEuGZLcpRcUgSHncrEAcqWFVuz3DdMRaSu-hWbfg.QmVDNa 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Ryuuou skrev (13 minutter siden): Approve of Sushi. Bra saker det. MR SPEED skrev (2 timer siden): Kjøpte den her nå 1 min siden https://shopkissonline.com/products/love-gun-puzzle?utm_source=Klaviyo&utm_medium=email&utm_campaign=05.27.25_Father's Day_all&utm_id=01JW9D7YVW4XPZNW5AJ42CPXJR&_kx=AJrUEuGZLcpRcUgSHncrEAcqWFVuz3DdMRaSu-hWbfg.QmVDNa MR SPEED skrev (2 timer siden): Bedre en best fikk tak 4 sushi nå 4 sushibowl nå 😍😍😍😍 Vi ønsker dere en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ Ønsker dere 2 god tirsdag 😍😍 1
MR SPEED Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Ryuuou skrev (13 timer siden): Koffein piller? @Ryuuou forsiktig med koffein nå….. jeg tåler ikke koffein piller 300mlg mere…..så koffein jeg merket det nå blir kvalm for mye koffein i kroppen er bare vennlig advarsel 😊 Endret 3. juni av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (1 time siden): @Ryuuou forsiktig med koffein nå….. jeg tåler ikke koffein piller 300mlg mere…..så koffein jeg merket det nå blir kvalm for mye koffein i kroppen er bare vennlig advarsel 😊 MR SPEED skrev (3 timer siden): Ønsker dere 2 god tirsdag 😍😍 Tusen Takk, vi håper at du har en fin og god tirsdag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, vi håper at du har en fin og god tirsdag.♥️♥️ Takk takk 😍😍 1
Ryuuou Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 4 hours ago, MR SPEED said: @Ryuuou forsiktig med koffein nå….. jeg tåler ikke koffein piller 300mlg mere…..så koffein jeg merket det nå blir kvalm for mye koffein i kroppen er bare vennlig advarsel 😊 Piller er ikke noe problem. Jeg sjekket pulver med chat gpt og den sa at det ikke er lov i Norge. En teskje med koffein pulver tilsvarer noe rundt 50 kopper kaffe. 2 vil tilsvare 100. Så potent! Litt skummelt så jeg har ikke tenkt å prøve det nå men piller har en dosering og mye mindre så det skal gå greit. 1
Gouldfan Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Maskinfører skrev (På 2.6.2025 den 9.14): God og fin mandagsmorgen ❤️❤️ Går det bedre med deg? Hørte du var på sykehuset i en annen tråd.🙄 Ille å være sjuk, selv har jeg en helvetes manflu, litt hostesaft hjelper, men dagene sliter.. 1 2
MR SPEED Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Ryuuou skrev (1 time siden): Piller er ikke noe problem. Jeg sjekket pulver med chat gpt og den sa at det ikke er lov i Norge. En teskje med koffein pulver tilsvarer noe rundt 50 kopper kaffe. 2 vil tilsvare 100. Så potent! Litt skummelt så jeg har ikke tenkt å prøve det nå men piller har en dosering og mye mindre så det skal gå greit. Jeg var dum til tusen…en gang tok jeg 5 eller 6 koffein piller 500.milligram pr tabelet …. da kom syke bilen hentet meg følte meg rar i kroppen….. de ble kastet ettter på fikk jo nesten 3000.mlg kofein i kroppen da lærte av det da 👎 Endret 3. juni av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (51 minutter siden): Jeg var dum til tusen…en gang tok jeg 5 eller 6 koffein piller 500.milligram pr tabelet …. da kom syke bilen hentet meg følte meg rar i kroppen….. de ble kastet ettter på fikk jo nesten 3000.mlg kofein i kroppen da lærte av det da 👎 Gouldfan skrev (54 minutter siden): Går det bedre med deg? Hørte du var på sykehuset i en annen tråd.🙄 Ille å være sjuk, selv har jeg en helvetes manflu, litt hostesaft hjelper, men dagene sliter.. Ryuuou skrev (2 timer siden): Piller er ikke noe problem. Jeg sjekket pulver med chat gpt og den sa at det ikke er lov i Norge. En teskje med koffein pulver tilsvarer noe rundt 50 kopper kaffe. 2 vil tilsvare 100. Så potent! Litt skummelt så jeg har ikke tenkt å prøve det nå men piller har en dosering og mye mindre så det skal gå greit. MR SPEED skrev (2 timer siden): Takk takk 😍😍 Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Takk det samme CC 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå